دو تا از مدیران اصلی شبکه اجتماعی دونالد ترامپ استعفا دادند - تکفارس 
دو تا از مدیران اصلی شبکه اجتماعی دونالد ترامپ استعفا دادند - تکفارس 

دو تا از مدیران اصلی شبکه اجتماعی دونالد ترامپ استعفا دادند

افشین نوری
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - 07:30
ترامپ

رویترز گزارش داده است که شبکه اجتماعی Truth Social دونالد ترامپ دو تا بهترین مدیران خود را از دست داده است و در نتیجه احتمال موفقیت این شبکه اجتماعی بسیار کاهش یافته است.

این دو نفر که عبارتند از جاش آدامز (Josh Adams) مدیر ارشد فناوری و بیلی بوزر (Billy Boozer) مدیر ارشد محصولات شبکه اجتماعی ترامپ به‌تازگی استعفا داده‌اند و این در حالیست که دو ماه از راه‌اندازی شبکه اجتماعی Truth Social نمی‌گذرد.

دو تا از مدیران اصلی شبکه اجتماعی دونالد ترامپ استعفا دادند - تکفارس 

این شبکه اجتماعی فقط برای آی او اس ارائه شده و ظاهراً از همان ابتدا مشکلات فنی زیادی داشته است بطوریکه افراد زیادی در لیست انتطار پیوستن به آن مانده‌اند. طبق آمار موسسه Sensor Tower تعداد دانلود اپلیکیشن Truth از زمان راه‌اندازی آن حدود ۱.۲ میلیون بار بوده است که رقم بسیار ناچیزی است.

منابع آگاه، به رویترز گفته‌اند که استعفای دو تا از مدیران مهم این شبکه اجتماعی آسیب جدی به آن خواهد زد و امکان رقابت آن با پلتفرم‌هایی مانند توییتر و فیس بوک را بسیار سخت خواهد کرد. رویترز گفته است که هنوز دلیل استعفای این دو نفر هنوز مشخص نیست. خود ترامپ نیز از زمان راه‌اندازی این شبکه اجتماعی، فقط یک پست در آن منتشر کرده است

به نظر می‌رسد با این وضعیت مبهم کار Truth Social برای جذب مخاطب بسیار سخت‌تر خواهد شد و ما می‌دانیم که شرکت‌های دیگری مثل YikYak و Meerkat نیز قبلا برای ورود به دنیای شبکه‌های اجتماعی تلاش کرده بودند اما ناموفق بودند و شاید شبکه Truth نیز به سرنوشت آن‌ها دچار بشود. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید