حفره هول پانچ آیفون ۱۴ پرو فضای بسیار زیادی را در بالای نمایشگر اشغال خواهد کرد - تکفارس 
حفره هول پانچ آیفون ۱۴ پرو فضای بسیار زیادی را در بالای نمایشگر اشغال خواهد کرد - تکفارس 

حفره هول پانچ آیفون ۱۴ پرو فضای بسیار زیادی را در بالای نمایشگر اشغال خواهد کرد

افشین نوری
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - 15:51
آیفون ۱۴ پرو

اپل قرار است امسال از سری آیفون ۱۴ رونمایی کند و به نظر می‌رسد امسال شاهد تغییرات مهمی در این سری خواهیم بود. اپل احتمالا ناچ را از روی این گوشی‌ها حذف خواهد کرد و با این کار صفحه‌نمایش بزرگتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

اما رندرهای جدیدی که امروز از مدل آیفون ۱۴ پرو منتشر شده است چیز دیگری را به ما می‌گوید. طبق این رندرها، آیفون ۱۴ پرو به جای ناچ از ترکیب سوراخ دایره‌ای و سوراخ کپسولی‌شکل استفاده خواهد کرد، اما فضایی که این دو سوراخ اشغال کرده‌اند بسیار بیشتر از طراحی ناچ قبلی است. این موضوع احتمالا به‌خاطر استفاده از تجهیزات فیس آیدی بزرگتر خواهد بود.

آیفون ۱۴ پرو

از طرفی، ماژول دوربین پشت آیفون ۱۴ پرو نیز تغییرات مهمی خواهد داشت. به نظر می‌رسد اپل از طراحی گوشی گلکسی S22 اولترا برای دوربین‌های پشت آیفون ۱۴ پرو استفاده خواهد کرد و هر دوربین ماژول جداگانه‌ای خواهد داشت.

در رابطه با نمایشگر آیفون ۱۴ پرو نیز احتمالا شاهد استفاده از یک پنل LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهیم بود. ما همچنین می‌دانیم که مدل‌های پرو آیفون ۱۴ از تراشه نسل جدید A16 اپل بهره خواهند برد.

آیفون ۱۴ پرو

در هر حال، تا زمان معرفی این گوشی‌ها هنوز زمان زیادی باقی مانده و باید منتظر بمانیم و ببینیم در هفته‌های آینده چه اطلاعات دیگری درباره آن‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند.

انتظار می‌رود قیمت گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس به‌ترتیب ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ دلار باشد و مدل‌های آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس به‌ترتیب با قیمت ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار عرضه بشوند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.