توییتر به‌زودی قابلیت انتشار توییت مشترک را ارائه می کند - تکفارس 
توییتر به‌زودی قابلیت انتشار توییت مشترک را ارائه می کند - تکفارس 

توییتر به‌زودی قابلیت انتشار توییت مشترک را ارائه می کند

افشین نوری
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - 08:00
توییتر

توییتر امسال قابلیت‌های متنوعی را برای پلتفرم خود عرضه کرده است و حالا طبق اطلاعاتی که آلساندرو پالوزی یکی از توسعه‌دهندگان مطرح فاش کرده است توییتر در حال روی یک قابلیت جدید به نام Collaboration است که به کاربران اجازه خواهد داد تا با همکاری همدیگر توییتی را منتشر بکنند.

پالوزی گفته است که این قابلیت یک دکمه ویژه در صفحه کاربر خواهد داشت و با کلیک روی آن امکان نوشتن یک توییت مشترک فراهم خواهد شد.

در این قابلیت، فردی که قصد نوشتن یک توییت مشترک را دارد از فرد دیگری خواهد خواست که به‌عنوان نویسنده همکار یا “co-own” در آن مشارکت کند. بعد از انتشار توییت مذکور، اطلاعات دو کاربر شامل اسم و عکس پروفایل آن‌ها در کنار توییت نمایش داده خواهد شد.

توییتر

هنوز مشخص نیست که هدف توییتر از ارائه این قابلیت چیست، اما به نظر می‌رسد که هدف اصلی آن کمک به خالقان محتوا برای مشارکت و همکاری با برندها و کسب‌وکارها خواهد بود. به این ترتیب، خالقان محتوا خواهند توانست از این طریق کسب درآمد کنند.

در حال حاضر، اینستاگرام نیز چنین قابلیتی دارد و اگر توییتر نیز موفق به ارائه آن شود مسلماً اینفلوئنسرهای زیادی جذب آن خواهند شد. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که توییتر این قابلیت را با چه امکاناتی در اختیار کاربران خواهد گذاشت. نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

منبع: Ms Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.