اینتل از بازی جدید خود به مناسبت روز دروغ آوریل رونمایی کرد - تکفارس 
اینتل از بازی جدید خود به مناسبت روز دروغ آوریل رونمایی کرد - تکفارس 

اینتل از بازی جدید خود به مناسبت روز دروغ آوریل رونمایی کرد

سپهر بندزر
۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - 10:18
اینتل

اینتل در روز دروغ آوریل اولین سالگرد پت گلسینگر، مدیرعامل خود را با انتشار یک بازی ۸ بیتی جشن گرفت. در این بازی نه‌تنها می‌توانید برای حدود ۳۰ ثانیه سرگرم شوید، بلکه می‌توانید حقایق جالبی را در مورد گلسینگر و تاریخچه او نیز یاد بگیرید.

بازی Pixel pat را می‌توانید از طریق این لینک تجربه کنید که شامل یک دونده و مسیر بی‌پایان است و توسط اینتل جمع‌آوری‌شده است. این بازی به مناسبت روز دروغ آوریل طراحی شده و با اینکه یک روز زودتر از موعود منتشر شده است، اما کاربران می‌توانند همچنان از تجربه این بازی لذت ببرند.

مطالب مرتبط:

اینتل  پت گلسینگر

شخصیت Pixel pat قهرمان‌بازی است که راه خود را از طریق جمع‌آوری اشیاء مختلف در اطراف شرکت طی می‌کند. شما در طول مسیر شاهد لامپ‌هایی خواهید بود که جمع‌آوری آنها اطلاعات کاربردی را درباره گلسینگر و اینتل در طول دهه‌های مختلف به شما ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید دو بار حرکت پرش را انجام دهید و امکان مشاهده جوایز دریافت شده پس از اتمام بازی نیز وجود دارد. ابرها، گرد و غبار و حشرات مواردی هستند که باید از آنها دوری کنید و می‌توانید با انتخاب لباس خرگوش از ویژگی شکست‌ناپذیری برای چند ثانیه بهره ببرید.

منبع: Tech Spot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید