اینستاگرام قابلیت چت کردن در حین خواندن فیدها را ارائه کرد - تکفارس 
اینستاگرام قابلیت چت کردن در حین خواندن فیدها را ارائه کرد - تکفارس 

اینستاگرام قابلیت چت کردن در حین خواندن فیدها را ارائه کرد

افشین نوری
۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - 08:22
اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده است که امکان چت کردن در حین مرور کردن فیدها را به شما می‌دهد. این قابلیت باعث خواهد شد تا شما بدون سوئیچ کردن بین اینباکس و فید به پیام‌ها پاسخ دهید.

شما در این قابلیت، پیام‌های جدید خودتان را در قسمت بالای فید مشاهده خواهید کرد و با کلیک کردن روی هر پیام امکان پاسخگویی به آن‌ها را خواهید داشت. اینستاگرام همچنین یک میانبر جدید برای انتشار سریع‌تر پست‌ها اضافه کرده است. شما در این قابلیت چهار نفر را به‌عنوان میانبر انتخاب می‌کنید تا هربار مجبور نشوید در بین مخاطبان‌تان دنبال آن‌ها بگردید.

اینستاگرام

یک قابلیت جدید ‌اشتراک‌گذاری موزیک نیز به اینستاکرام اضافه شده است. شما در این قابلیت می‌توانید ۳۰ ثانیه از پیش‌نمایش آهنگ‌های موردعلاقه‌تان در اسپاتیفای، اپل موزیک و آمازون موزیک را در اینستاگرام به‌اشتراک بگذارید.

متا اخیرا شروع به یکپارچه‌سازی اینستاگرام و مسنجر کرده است و همین امر باعث شده تا قابلیت‌های بیشتری به چت اینستاگرام ارائه بشود. برای مثال شما اکنون می‌توانید لیست افراد آنلاین را در قسمت دایرکت مشاهده کنید. یک میانبر جدید Silent@ نیز به اینستاگرام اضافه شده است که با اضافه کردن آن به پیام‌های ارسالی‌، هیچ نوتیفیکیشنی به مخاطب‌ نشان داده نخواهد شد. امکان نظرسنجی در چت‌های گروهی نیز به اینستاگرام اضافه شده است.

اینستاگرام گفته است که این قابلیت‌ها فعلاً در چند کشور منتخب قابل‌دسترسی هستند و به‌زودی برای همه کاربران ارائه خواهند شد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.