تصویری از جعبه گوگل پیکسل ۶a فاش شد؛ احتمال عرضه زودتر از انتظار - تکفارس 
تصویری از جعبه گوگل پیکسل ۶a فاش شد؛ احتمال عرضه زودتر از انتظار - تکفارس 

تصویری از جعبه گوگل پیکسل ۶a فاش شد؛ احتمال عرضه زودتر از انتظار

مهدی حلوائی
۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - 19:08
پیکسل 6a

گوگل هر دو گوشی اقتصادی قبلی خود را به علت شیوع ویروس کرونا در ماه آگوست معرفی کرد اما گوشی پیکسل ۳a در ماه می و در جریان رویداد I/O 2019 معرفی شد. از این رو احتمال دارد که گوگل پیکسل ۶a نیز در ماه می سال جاری رونمایی شود. حالا تصویری از جعبه‌ی این گوشی فاش شده است که احتمال عرضه‌ی این گوشی در تاریخ مذکور را افزایش می‌دهد.

این تصویر، که در بلاگ تکنولوژی Techxine منتشر شده، شباهت زیادی به جعبه‌ی پیکسل ۶ دارد و لوگوی گوگل نیز در بالای آن مشاهده می‌شود. تصویر خود گوشی نیز به پیکسل ۶ شباهت داشته و محفظه‌ی افقی دوربین‌های آن نیز شبیه به این گوشی می‌باشد. همچنین به‌نظر می‌رسد که بدنه‌ی گوشی ظاهری براق دارد اما از آن‌جایی که این یک گوشی اقتصادی است، احتمالاً گوگل در آن از نوعی پلاستیک براق استفاده کرده است.

پیکسل 6a

با توجه به تصویر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که گوشی از دو دوربین و یک فلش ال ای دی بهره برده است. گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره داشته‌اند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از نمایشگر ۶.۲ اینچی و تراشه‌ی اختصاصی تنسور بهره برده است. رویداد I/O در تاریخ ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و انتظار می‌رو که پیکسل ۶a نیز در این رویداد معرفی شود.

نظر شما در مورد پیکسل ۶a چیست؟ به‌نظر شما گوگل باید چه قابلیت‌هایی را در این گوشی ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید