اپل، آمازون و گوگل در بین ۱۰۰ شرکت تاثیرگذار دنیا از نگاه مجله تایمز - تکفارس 
اپل، آمازون و گوگل در بین ۱۰۰ شرکت تاثیرگذار دنیا از نگاه مجله تایمز - تکفارس 

اپل، آمازون و گوگل در بین ۱۰۰ شرکت تاثیرگذار دنیا از نگاه مجله تایمز

مهدی حلوائی
۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - 16:10
100 شرکت تاثیرگذار

مجله‌ی تایمز امروز لیست ۱۰۰ شرکت تاثیرگذار جهان را منتشر کرد که در بین آن‌ها نام‌هایی مانند گوگل، اپل، آمازون و تیک تاک مشاهده می‌شود. این نشریه‌ی آمریکایی از تکامل چهار شرکت مذکور در یک سال گذشته تمجید کرده است.

لیست منتشرشده توسط مجله‌ی تایمز به معرفی شرکت‌هایی پرداخته که عملکرد آن‌ها تاثیر مهمی در جهان داشته است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، اپل یکی از شرکت‌هایی است که در این لیست حضور دارد. این شرکت در دسته‌ی تایتان‌ها، و یا شرکت‌هایی که در حوزه‌ی خود بهترین عملکرد را داشته‌اند، قرار گرفته است. نشریه‌ی تایمز همچنین تلاش اپل برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران خود را ستوده است. از زمان عرضه‌ی سیستم‌عامل آی او اس ۱۵.۴، کاربران گوشی‌های آیفون می‌توانند از ردیابی اطلاعات خود توسط شرکت‌های تبلیغاتی جلوگیری کنند.

100 شرکت تاثیرگذار

این نشریه همچنین شرکت آمازون را در دسته‌‌ی تایتان‌ها قرار داده است. این شرکت ۱.۷ تریلیون دلاری دارای ۱.۶ نیروی کار بوده و تایمز به تمجید از مدیر عامل جدید آن یعنی اندی جسی، که جایگزین جف بزوس شده، پرداخته است. گوگل نیز از طریق شرکت مادر خود یعنی آلفابت در لیست منتشرشده حضور دارد و مجله‌ی تایمز از تلاش این شرکت برای مبارزه با گرمایش جهانی تقدیر کرده است. از دیگر شرکت‌های معروف حاضر در این لیست می‌توان به نتفلیکس، انویدیا، آی بی ام، متا و تیک تاک اشاره کرد.

نظر شما در مورد لیست ۱۰۰ شرکت تاثیرگذار جهان چیست؟ به‌نظر شما آیا جای خالی شرکت‌های دیگر نیز در این لیست حس می‌شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید