سامسونگ و وسترن دیجیتال در توسعه نسل بعدی SSD همکاری خواهند کرد - تکفارس 
سامسونگ و وسترن دیجیتال در توسعه نسل بعدی SSD همکاری خواهند کرد - تکفارس 

سامسونگ و وسترن دیجیتال در توسعه نسل بعدی SSD همکاری خواهند کرد

سپهر بندزر
۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - 15:27
وسترن دیجیتال سامسونگ

شرکت سامسونگ و وسترن دیجیتال تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده‌اند که بر اساس آن برای توسعه بیشتر فناوری‌های جدید SSD، یکپارچه‌سازی حافظه Zoned SSD و دیگر فناوری‌های ذخیره‌سازی در نسل‌های بعدی همکاری کنند.

این ۲ شرکت در ابتدا برای ایجاد محیط برای راه‌حل‌های حافظه Zoned متمرکز خواهند شد و به‌عنوان بخشی از تفاهم‌نامه جدید، هر ۲ شرکت برای یکپارچه‌سازی و پذیرش گسترده فناوری‌های ذخیره‌سازی داده و پردازش یکپارچه حافظه  D2pf با هم همکاری خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

وسترن دیجیتال  سامسونگ

فناوری Zoned میزبان و دستگاه‌های ذخیره‌سازی دیگر را برای دستیابی به ظرفیت‌های بیشتر، افزایش توان عملیاتی و تأخیر کمتر توانمند می‌کند. ارزش‌های پیشنهادی کارفرما در واحد تجاری فلش وسترن دیجیتال جزئیات بیشتری را در یک بیانیه مطبوعاتی در مورد چگونگی پیشرفت اکوسیستم  Zone ارائه کرد و گفت:

برای اینکه اکوسیستم یک فناوری موفق باشد باید چهارچوب‌های کلی و مدل‌های راه‌حل کلی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا از هم‌گسیختگی در امان باشند و از هم‌گسیختگی باعث می‌شود تا پذیرش به تأخیر بیفتد و پیچیدگی‌های غیرضروری برای توسعه دهندگان نرم‌افزار پشته به وجود بیاید.

وسترن دیجیتال سال‌هاست که با کمک هسته لینوکس و جامعه نرم افزاری متن‌باز پایه اکوسیستم حافظه Zone  را ایجاد کرده است. ما خوشحال هستیم که این مشارکت را در ابتکار مشترک با سامسونگ در تسهیل‌پذیرش گسترده حافظه Zoned برای کاربران و توسعه دهندگان برنامه انجام دهیم.

منبع: Techradar

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.