همکاری شیائومی و لایکا در گوشی شیائومی ۱۲ اولترا تایید شد - تکفارس
همکاری شیائومی و لایکا در گوشی شیائومی ۱۲ اولترا تایید شد - تکفارس

همکاری شیائومی و لایکا در گوشی شیائومی ۱۲ اولترا تایید شد

مهدی حلوائی
۹ فروردین ۱۴۰۱ - 14:55
شیائومی 12 اولترا

در طی چند هفته‌ی گذشته گمانه‌زنی‌ها متعددی در خصوص همکاری احتمالی شیائومی و لایکا برای ساخت دوربین‌های گوشی جدید این شرکت چینی به گوش می‌رسید و حالا همکاری این دو شرکت توسط وب‌سایت Xiaomiui تایید شده است.

وب‌سایت Xiaomiui امروز نام فیلترهای لایکا را در کد منبع MIUI پیدا کرد. گفته می‌شود لایکا دوربین‌های گوشی شیائومی ۱۲ اولترا را طراحی کرده است. انتظار می‌رود تا این گوشی در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه شود. قرار است تا این گوشی از فیلترهای ویدیویی ۸K فیلم مستر، فیلترهای سیاه و سفید، رنگ‌های طبیعی لایکا و دیگر فیلترهای این شرکت بهره ببرد.

شیائومی 12 اولترا

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، شیائومی ۱۲ اولترا از سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو استفاده خواهد کرد و حداقل یکی از این دوربین‌ها به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز خواهند شد. پرچمدار قبلی شیائومی یعنی می ۱۱ اولترا موفق شد تا در زمان عرضه به عنوان بهترین گوشی لیست DXOMARK شناخته شود و از این رو انتظار می‌رود که شیائومی ۱۲ اولترا نیز به موفقیت مشابهی دست پیدا کند.

نظر شما در مورد سری شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه قابلیت‌های را به نسخه‌ی اولترای این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید