مایکروسافت یکی از قابلیت های خوب ویندوز ۱۱ را حذف کرد - تکفارس 
مایکروسافت یکی از قابلیت های خوب ویندوز ۱۱ را حذف کرد - تکفارس 

مایکروسافت یکی از قابلیت های خوب ویندوز ۱۱ را حذف کرد

افشین نوری
۹ فروردین ۱۴۰۱ - 07:37
ویندوز ۱۱

ویندوز ۱۱ مدتی است که عرضه شده و مایکروسافت به‌طور مرتب در حال ایجاد تغییرات متعدد در آن است. این شرکت حالا یکی از قابلیت‌های خوب این سیستم عامل را حذف کرده است.

وب‌سایت Windows Latest گزارش داده است که کاربران ویندوز ۱۱ دیگر قادر به درگ و دراپ کردن اپلیکیشن‌ها و تغییر محل آن‌ها در تسک‌بار نخواهند بود.

ویندوز ۱۱

ما می‌دانیم که مایکروسافت اخیراً نوار تسک‌بار تبلت‌ها را نیز تغییر داده است تا کاربران امکان تغییر سایز این نوار را برای استفاده‌ی حداکثری از فضای نمایشگر داشته باشند. این قابلیت هم‌اکنون در بیلد ۲۲۵۷۲ قابل‌دسترس است، اما نکته منفی آن این است که نمی‌توان جای آیکون‌های مخفی را به‌راحتی تغییر داد.

ظاهراً مایکروسافت می‌خواهد در آپدیت‌های بعدی ویندوز ۱۱ روش کلاسیک درگ و دراپ را ارائه بکند. این قابلیت احتمالاً در نسخه ۲۲H2 عرضه خواهد شد. مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که در رویداد ۵ آوریل خود تغییرات جدیدی را در ویندوز ۱۱ ایجاد خواهد کرد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این تغییرات شامل چه قابلیت‌های جدیدی خواهند بود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Arian گفت:

    سلام
    والا برای من که هر چقدر ویندوز راحت‌تر و صمیمی‌تر و روون‌تر باشه بهتره، ۷ و XP برای همین عالی اند و ۸ جالب نیست، ۱۰ هم خیلی سنگین بود، ۱۱ هم بین ۷ و ۱۰ بنظر میاد.