سامسونگ اندروید ۱۲ را برای گلکسی A51 عرضه کرد - تکفارس 
سامسونگ اندروید ۱۲ را برای گلکسی A51 عرضه کرد - تکفارس 

سامسونگ اندروید ۱۲ را برای گلکسی A51 عرضه کرد

مهدی حلوائی
۹ فروردین ۱۴۰۱ - 07:30
گلکسی A51

سامسونگ امروز یکی دیگر از گوشی‌های پرطرفدار و محبوب خود را به لیست دستگاه‌هایی که رابط کاربری One UI 4.1 و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند، اضافه کرد. این گوشی گلکسی A51 بوده که در زمان عرضه‌ به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ تبدیل شده بود و هنوز هم در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در حال حاضر به‌روزرسانی اندروید ۱۲ گلکسی A51 در کشورهای ویتنام، امارات و روسیه برای نسخه‌ی ۴G در دسترس قرار گرفته است اما قرار است تا در روزهای آینده، نسخه‌ی ۵G این گوشی نیز در کشورهای دیگر از سیستم‌عامل جدید گوگل بهره ببرد. گلکسی A51 در زمان عرضه از رابط کاربری One UI 2.0 استفاده می‌کرد که مبتنی بر اندروید ۱۰ بود.

بدون شک سامسونگ در زمینه‌ی پشتیبانی از گوشی‌های خود در بازار گوشی‌های اندرویدی بی‌رقیب بوده چرا که خط تولید گلکسی A51 مدت‌هاست که متوقف شده و این گوشی قیمت بالایی نیز ندارد. با این وجود، سامسونگ قصد دارد تا در سال آینده سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را نیز برای این گوشی عرضه کند.

نظر شما در مورد One UI 4.1 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه قابلیت‌هایی را در به‌روزرسانی‌های بعدی به رابط کاربری خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.