تسلا تاریخ رویداد گیگافکتوری تگزاس را اعلام کرد - تکفارس 
تسلا تاریخ رویداد گیگافکتوری تگزاس را اعلام کرد - تکفارس 

تسلا تاریخ رویداد گیگافکتوری تگزاس را اعلام کرد

سپهر بندزر
۸ فروردین ۱۴۰۱ - 15:59
تسلا

تقریبا دو سال بعد از اینکه ایلان ماسک آستین تگزاس را به عنوان منطقه گیگافکتوری جدید معرفی کرد، حالا این مرکز برای رویداد بزرگ افتتاحیه در روز ۷ آوریل آماده است و تسلا دعوت‌نامه این رویداد را با تگ “Cyber Rodeo” ارسال کرده است.

تسلا کارخانه‌های متعددی برای تولید باتری و اجزای مختلف برای خط تولید خودروهای الکتریکی دارد، اما بخش آستین تنها به‌عنوان دومین کارخانه تولید خودرو در آمریکا و چهارمین کارخانه در جهان شناخته می‌شود و این تشکیلات در ابتدا تمرکز خود را بر روی تولید مدل‌های Y و سپس مدل‌های سایبر تراک قرار می‌دهند.

مطالب مرتبط:

تسلا  گیگافکتوری

این احتمال وجود دارد تا عنوان دعوت‌نامه از آخرین مدل پیکاپ تراک پرده‌برداری کند و انتظار می‌رود تا خط تولید این خودرو باتوجه‌به روند تعویق برخی از خودروها در سال ۲۰۲۳ شروع شود.

تسلا اولین کارخانه خود را در سال ۲۰۱۰ و در فرموند کالیفرنیا افتتاح کرد و تولید خودروهای الکتریکی را در طیف گسترده ادامه داد. کارخانه دوم این شرکت در شانگهای چین و در سال ۲۰۱۹ با تولید مدل‌های ۳ و Y برای پیشرفت در بازار آسیا شروع کرد و کارخانه سوم نیز، با تولید مدل‌های Y در برلین آلمان شروع به کارکرد.

ازآنجایی‌که ایلان ماسک در یک مراسم جشن مشابه در گیگافکتوری برلین و در ماه اکتبر شرکت کرده است، این احتمال وجود دارد تا این کارآفرین در جشن گیگافکتوری تگزاس نیز حضور داشته باشد.

منبع: Digital trends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.