نسخه ماد شده آیفون ۱۳ پرو مکس با جک هدفون، USB-C و باتری بزرگ تر معرفی شد - تکفارس 
نسخه ماد شده آیفون ۱۳ پرو مکس با جک هدفون، USB-C و باتری بزرگ تر معرفی شد - تکفارس 

نسخه ماد شده آیفون ۱۳ پرو مکس با جک هدفون، USB-C و باتری بزرگ تر معرفی شد

مهدی حلوائی
۷ فروردین ۱۴۰۱ - 10:43
آیفون 13 پرو مکس

ایجاد تغییرات در سخت افزار گوشی‌های آیفون موضوع جدیدی نیست و بسیاری از کاربران پس از خرید گوشی چنین تغییراتی را در آن ایجاد می‌کنند. چنین گوشی‌هایی اصطالاحاً با نام مادشده شناخته می‌شوند. حالا یکی از کاربران چینی موفق شده تا تغییرات گسترده‌ای را در گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس ایجاد کند و بسیاری از افراد نام این نسخه‌ی مادشده را آیفون ۱۳ پرو مکس اولترا نامیده‌اند.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش‌های مختلف، یانگ چانگ‌شون با ایجاد تعویض برخی از قطعات آیفون ۱۳ پرو مکس باعث شده تا این گوشی عملکرد بهتری را نسبت به نسخه‌ی اصلی داشته باشد و عمر باتری آن نیز دو برابر شود. این نسخه از آیفون ۱۳ پرو مکس در ویدیویی ۳۷ دقیقه‌ای در حساب ویبوی این کاربر به نمایش گذاشته شد.

آیفون 13 پرو مکس

این کاربر در ابتدا دو فن خنک‌کننده‌ با قابلیت تنظیم خودکار سرعت چرخش و یک مادربرد دولایه را به گوشی اضافه کرد و سپس برای کنترل دمای گوشی از مقادیر زیادی خمیر سیلیکون درون آن بهره برد. نتیجه‌ی این تغییرات، دریافت نمره‌ی ۸۷۰,۲۴۴ از بنچمارک انتوتو (AnTuTu) بود. این در حالی است که نسخه‌ی اصلی آیفون ۱۳ پرو مکس در این بنچمارک نمره‌ی ۷۱۵,۸۰۹ را به‌دست آورده بود.

آیفون 13 پرو مکس

آخرین تغییرات ایجادشده در این گوشی نیز اضافه‌شدن درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به آن بود. این تغییرات هیچ مزاحمتی برای درگاه لایتنینگ گوشی ایجاد نکرده و امکان استفاده از هر دو درگاه وجود دارد. در حال حاضر مشخص نیست که یانگ چانگ‌شون چه هدفی را برای این گوشی در نظر گرفته است اما بعید نیست که شاهد فروش آن باشیم چرا که کاربر دیگری نیز مدتی پیش آیفون X مجهز به USB-C خود را با قیمت ۸۶ هزار دلار به فروش رساند.

نظر شما در مورد نسخه‌ی مادشده‌ی آیفون ۱۳ پرو مکس چیست؟ به‌نظر شما آیا اپل باید در گوشی‌های بعدی خود از درگاه USB_C استفاده کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.