بلک شارک ۵ در گیک بنچ مشاهده شد + ویدیوی معرفی تریگرهای گوشی [تماشا کنید] - تکفارس 
بلک شارک ۵ در گیک بنچ مشاهده شد + ویدیوی معرفی تریگرهای گوشی [تماشا کنید] - تکفارس 

بلک شارک ۵ در گیک بنچ مشاهده شد + ویدیوی معرفی تریگرهای گوشی [تماشا کنید]

مهدی حلوائی
۶ فروردین ۱۴۰۱ - 17:25
بلک شارک 5

گوشی‌های بلک شارک ۵ و بلک شارک ۵ پرو امروز به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون ۸۷۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شدند. قرار است که سری بلک شارک ۵ در تاریخ ۱۰ فروردین به‌صورت رسمی معرفی شوند.

بلک شارک ۵ پرو موفق شد تا در آزمایش‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک بنچ به ترتیب نمرات ۱۲۳۷ و ۳۷۵۰ را به‌دست بیاورد و بلک شارک ۵ نیز در بخش‌های مشابه، نمرات ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ را کسب کرد. با توجه این نمرات، به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی پایه‌ی بلک شارک ۵ به عنوان یک گوشی گیمینگ، عملکرد قابل قبولی در گیک بنچ نداشته است اما انتظار می‌رود که عملکرد این گوشی در زمان عرضه بهبود پیدا کند.

بلک شارک 5

همچنین بلک شارک امروز ویدیویی از تریگرهای کناری گوشی را منتشر کرد که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید. این کلیدها از طراحی شبیه به حرف U برخوردار بوده و کنترل بهتری را هنگام اجرای بازی‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر اساس گزارش‌های قبلی، بلک شارک ۵ از نمایشگر اولد ۶.۶ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی استفاده کرده و میزان رم آن ۱۲ گیگابایت است. نسخه‌ی پرو نیز از مشخصات مشابهی برخوردار بوده اما میزان رم آن ۱۶ گیگابایت است.

نظر شما در مورد سری بلک شارک ۵ چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی‌ها به فروش مناسبی دست پیدا خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید