اپل هزینه خرید فضای اضافی در آی کلود را به حساب کاربران بر می گرداند - تکفارس 
اپل هزینه خرید فضای اضافی در آی کلود را به حساب کاربران بر می گرداند - تکفارس 

اپل هزینه خرید فضای اضافی در آی کلود را به حساب کاربران بر می گرداند

مهدی حلوائی
۵ فروردین ۱۴۰۱ - 18:08
آی کلود

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای دسترسی به فضای اضافی در آی کلود (iCloud) مبلغی را پرداخت کرده‌اید، احتمالاً این مبلغ به حساب شما باز خواهد گشت چرا که اپل به علت نقض قوانین خود و ذخیره‌ی اطلاعات کاربران آی‌ کلود در سرورهای شخص ثالث ملزم به پرداخت ۱۴.۸ میلیون دلار جریمه شده است.

بر اساس گزارش Macworld، تمام کاربرانی که از تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ تا ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ برای اشتراک آی کلود هزینه‌ای پرداخت کرده‌ و یک آدرس پستی کشور آمریکا را در اطلاعات حساب کاربری خود وارد کرده‌اند، شامل برنامه‌ی بازپرداخت اپل خواهند شد. همچنین اگر ایمیلی که کاربران در آن زمان برای ثبت نام در آی کلود از آن استفاده کرده‌اند کماکان فعال باشد، پیامی برای آن ارسال خواهد شد که کاربران را نسبت به این موضوع آگاه می‌سازد.

آی کلود

میزان مبلغی که کاربران دریافت می‌کنند به مدت زمان اشتراک آن‌ها در بین ماه‌های مذکور و نوع اشتراک آن‌ها بستگی دارد. اشتراک ماهانه‌ی آی کلود با ۵۰، ۲۰۰ و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی به ترتیب ۰.۹۹، ۳.۹۹ و ۹.۹۹ دلار هزینه در بر دارد. اپل تا به حال بارها به پرداخت جریمه محکوم شده است اما ارزش این غول فناوری آمریکایی بیش از ۲.۸ تریلیون دلار بوده و پرداخت چنین مبالغی برای آن مسئله‌ی مهمی به حساب نمی‌آید.

.منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید