تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد - تکفارس
تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد - تکفارس

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

مهدی حلوائی
۵ فروردین ۱۴۰۱ - 08:42
اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

از زمان معرفی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱، گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص نسخه‌ی پلاس این تراشه‌ی پرچمدار کوالکام و طراحی آن بر مبنای فرآیند تولید ۴ نانومتری TSMC به جای فرآیند تولید شرکت سامسونگ منتشر شده است. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد امیدوار باشند تا این تراشه از مشکل گرم‌شدن بیش از حد اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رنج نبرد.

امروز یکی از منابع معتبر اعلام کرده است که اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در اردیبهشت ماه سال جاری معرفی می‌شود. انتظار می‌رود که گوشی‌های مجهز به این تراشه نیز پس از معرفی آن به نمایش گذاشته شوند و از این رو می‌توان منتظر رونمایی از این گوشی‌ها در اوایل خردادماه و عرضه‌ی آن‌ها در اواسط همین ماه بود. لیست اولین شرکت‌هایی که از این تراشه استفاده می‌کنند شامل لنوو، موتورولا، وان پلاس و شیائومی می‌شود.

اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با شماره مدل SM8450 شناخته می‌شد و ظاهراً شماره مدل نسخه‌ی پلاس این تراشه نیز SM8475 است که می‌تواند به عملکرد بهتر آن نسبت به نسخه‌ی پایه اشاره داشته باشد. گفته می‌شود که کوالکام تراشه‌های سری ۷ را نیز در دسترس شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند قرار داده و این تراشه‌ها را اندکی پس از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس معرفی خواهد کرد.

نظر شما در مورد تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ چیست؟ به‌نظر شما کوالکام باید چه قابلیت‌هایی را به نسخه‌ی پلاس این تراشه اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید