اپل می خواهد گوشی های آیفون را به روش اشتراک ماهانه بفروشد - تکفارس 
اپل می خواهد گوشی های آیفون را به روش اشتراک ماهانه بفروشد - تکفارس 

اپل می خواهد گوشی های آیفون را به روش اشتراک ماهانه بفروشد

افشین نوری
۵ فروردین ۱۴۰۱ - 08:19
آیفون 13

این‌روزها خیلی از مشتریان اپل قادر به خرید گوشی‌های آیفون به خاطر قیمت بالایشان نیستند. بلومبرگ گزارش داده است که اپل ممکن است روش‌ دیگری برای فروش این گوشی‌ها ارائه بکند.

به‌گفته این خبرگزاری، اپل در حال توسعه یک سرویس اشتراک پولی برای فروش آیفون و سایر سخت‌افزارهاست. به این ترتیب، شما با پرداخت یک هزینه ماهانه قادر به استفاده از آیفون خواهید بود. شما همچنین از طریق اکانت اپل خود قادر به مدیریت اشتراک خود خواهید بود.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این برنامه منتشر نشده است، اما ظاهراً اپل آن را اواخر ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ راه‌اندازی خواهد کرد. هزینه اشتراک ماهانه آن نیز مشخص نیست، ولی بد نیست بدانید که برنامه فعلی آپگرید اپل ۳۵ دلار هزینه اشتراک ماهانه دارد.

اپل اخیراً تمرکز خود را رپی سرویس‌های اشتراکی مانند اپل موزیک، اپل تی‌وی پلاس و فیتنس پلاس گذاشته است و این سرویس‌ها درآمد خوبی را نصیب اپل کرده‌اند. یک سرویس اشتراکی برای گوشی‌های آیفون و سایر سخت‌افزارها نیز می‌تواند کمک شایانی به پیشبرد این استراتژی بکند. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که این سرویس چقدر مورداستقبال مشتریان اپل قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره این راهکار اپل برای فروش گوشی‌های آیفون چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Enadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.