سامسونگ گوشی تاشوی جدیدی را در سال جاری روانه بازار می کند - تکفارس 
سامسونگ گوشی تاشوی جدیدی را در سال جاری روانه بازار می کند - تکفارس 

سامسونگ گوشی تاشوی جدیدی را در سال جاری روانه بازار می کند

مهدی حلوائی
۳ فروردین ۱۴۰۱ - 19:35
گوشی تاشوی سامسونگ

سامسونگ قصد دارد تا در سال جاری میلادی علاوه بر گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴، یک گوشی تاشوی دیگر را نیز به بازار عرضه کند.

وب‌سایت گلکسی کلاب (Galaxy Club) اخیراً نام رمز سه گوشی تاشو را کشف کرده که به عرضه‌ی یک تاشوی جدید از سوی سامسونگ اشاره دارد. نام‌‌های رمز B4 و Q4 به ترتیب به گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ تعلق دارند چرا که گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ نیز از نام‌های رمز Q3 و B3 استفاده کرده بودند. با این وجود، سامسونگ گوشی تاشوی دیگری با نام رمز N4 را نیز در دست ساخت دارد.

گوشی تاشوی سامسونگ

سامسونگ اخیراً پتنت جدیدی را به ثبت رسانده بود که یک گوشی تاشو با نمایشگری متفاوت را نشان می‌داد. قسمت بالایی این نمایشگر پس از بازشدن، فضای بزرگی را برای اجرای ویدیوها و موارد دیگر در اختیار کاربر قرار داده و بخش پایینی آن نیز امکان به نمایش گذاشتن اپلیکیشن‌های دیگر را فراهم می‌کند. با این وجود، وب‌سایت گلکسی کلاب اعلام کرده است که فرآیند تولید این گوشی در مقیاس دو گوشی دیگر نبوده و احتمال عدم تولید آن در سال جاری وجود دارد.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشوی سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه قابلیت‌هایی را به گوشی‌های تاشوی جدید خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید