بیشترین فروش گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۱ متعلق به سامسونگ بوده است - تکفارس 
بیشترین فروش گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۱ متعلق به سامسونگ بوده است - تکفارس 

بیشترین فروش گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۱ متعلق به سامسونگ بوده است

مهدی حلوائی
۲ فروردین ۱۴۰۱ - 10:42
سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

سامسونگ یکی از برترین شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های تاشو بوده و در واقع این شرکت به بازار گوشی‌های تاشو رونق بخشیده است. این غول فناوری کره‌ای در سال گذشته‌ی میلادی نیز بر بازار گوشی‌های تاشو سلطه داشته است.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Omdia، سامسونگ ۶۱ درصد از گوشی‌های تاشوی سال گذشته را تولید کرده است. گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ نیز با فروش ۴.۶ میلیون واحدی خود به عنوان محبوب‌ترین گوشی تاشوی سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. این در حالی است که سامسونگ در سال ۲۰۲۰ تنها ۱.۱ میلیون دستگاه گوشی گلکسی زد فلیپ را تولید کرده بود.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

سامسونگ علاوه بر ایجاد تغییراتی مهم در گلکسی زد فلیپ ۳، این گوشی را ۴۰۰ دلار ارزان‌تر از نسخه‌ی قبلی قیمت‌گذاری کرد و همین موضوع موجب افزایش فروش آن شد. این شرکت همچنین گوشی گلکسی زد فولد ۳ را با قیمت ۲۰۰ دلار ارزان‌تر از نسخه‌ی پیشین به بازار عرضه کرد که منجر به فروش ۲.۵ میلیون واحدی آن شده است. پیش‌بینی می‌شود که حدود ۷۰ درصد از گوشی‌های تاشوی سال جاری میلادی نیز متعلق به شرکت سامسونگ باشد.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشو چیست؟ به‌نظر شما آیا شرکت‌های دیگر می‌توانند در این بخش از بازار با سامسونگ رقابت کنند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید