پوکو F4 با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 
پوکو F4 با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 

پوکو F4 با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در گیک بنچ رویت شد

افشین نوری
۱ فروردین ۱۴۰۱ - 11:49
پوکو F4

شیائومی قرار است به‌زودی از گوشی پوکو F4 رونمایی کند و حالا این گوشی در بنچمارک گیک بنچ رویت شده است که مشخصات کلیدی آن را به ما نشان می‌دهد.

طبق اسناد گیک بنچ، گوشی پوکو F4 با شماره مدل ۲۲۰۲۱۲۱۱RG مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 650 در کنار ۸ گیگابایت رم خواهد بود. در ضمن، این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۲ را در کنار پوسته MIUI 13 اجرا خواهد کرد.

پوکو F4

اما نکته جالب اینکه، پوکو F4 با اسم رمز munch در گیک بنچ رویت شده است و ما می‌دانیم که اسم رمز گوشی ردمی K40S نیز همان است. همانطور که احتمالا می‌دانید ردمی K40S اوایل این ماه در چین معرفی می‌شود و بنابراین ممکن است که پوکو F4 نسخه جهانی این گوشی باشد.

مطالب مرتبط:

اگر حدس ما درست باشد، در ابن صورت پوکو F4 مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. در بخش دوربین نیز انتظار می‌رود این گوشی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره ببرد و دوربین سلفی آن نیز یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی باشد. همچنین انرژی پوکو F4 را احتمالا یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ تامین خواهد کرد. این گوشی ممکن است یک سنسور اثرانگشت نیز در لبه کناری خود داشته باشد.

نظر شما درباره مشخصات پوکو F4 چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید