ردمی K40S با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد - تکفارس 
ردمی K40S با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد - تکفارس 

ردمی K40S با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

افشین نوری
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - 18:11
ردمی K40S

ردمی دیروز از گوشی‌های ردمیK50 و K50 پرو رونمایی کرد و حالا گوشی ردمی K40S را معرفی کرده است. ردمی K40S در واقع مدل برادر ردمی K40 است که سال گذشته معرفی شد و یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار بود.

ردمی K40S بهبودهای قابل‌توجهی نسبت به ردمی K40 پیدا کرده است که یکی از آن‌ها بهره‌گیری از یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌تر نسبت به K40 است. این سیستم خنک‌کننده، مبتنی بر مایع VC بوده و ۳۱۱۲ میلیمتر مربع مساحت دارد که حدود ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.

ردمی K40S

بهبود بعدی سرعت شارژ باتری است که از ۳۳ وات در ردمی K40 به ۶۷ وات در ردمی K40s افزایش یافته است. با این سرعت، باتری ردمی K40S به جای ۵۲ دقیقه در ۳۸ دقیقه شارژ خواهد شد.

سیستم دوربین ردمی K40S نیز بهبود یافته است بطوریکه دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی آن مجهز به یک لرزشگیر اپتیکی (OIS) شده است و در کنار آن از یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

ردمی K40S

گفتنی است که طراحی ردمی K40S نیز تغییر یافته است و به جای لبه‌های انحنادار ردمی K40 از لبه‌های چهارگوشه بهره برده است و در ضمن ضخامت و وزن آن نیز کاهش یافته است. وزن و ضخامت این گوشی به‌ترتیب ۱۹۵ گرم و ۷.۷ میلیمتر است.

اگر به سخت‌افزار داخلی ردمی K40S بپردازیم باید بگوییم که کار پردازش این گوشی را تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در کنار ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 بر عهده دارد و انرژی دستگاه را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. نمایشگر ردمی K40S نیز یک پنل ۶.۶۷ اینچی با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

ردمی K40S

سایر مشخصات ردمی K40S شامل دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، وای فای ۶، اتصال NFC، فناوری دالبی اتموس و موتور خطی محور X می‌شوند.

ردمی K40S با قیمت ۲۸۳ دلار برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی کمی گران‌تر از ردمی K40 است و قیمت نسخه‌های ۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن به‌ترتیب ۳۱۵، ۳۴۶ و ۳۷۸ دلار تعیین شده‌اند.

نظر شما درباره مشخصات و طراحی ردمی K40S چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.