آنر مجیک ۴ آلتیمیت ادیشن در صدر لیست DxOMark قرار گرفت - تکفارس
آنر مجیک ۴ آلتیمیت ادیشن در صدر لیست DxOMark قرار گرفت - تکفارس

آنر مجیک ۴ آلتیمیت ادیشن در صدر لیست DxOMark قرار گرفت

مهدی حلوائی
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - 16:18
آنر مجیک 4 آلتیمیت ادیشن

آنر حدود یک ماه پیش گوشی‌های مجیک ۴ و مجیک ۴ پرو را در رویداد MWC 2022 معرفی کرد و این شرکت حالا نسخه‌ی آلتیمیت ادیشن مجیک ۴ را نیز به بازار عرضه کرده است. مهم‌ترین ویژگی این گوشی، دوربین اصلی آن است که بهترین عملکرد را در بین گوشی‌های موجود در بازار داشته است.

آنر مجیک ۴ آلتیمیت ادیشن موفق شد تا در آزمایش‌های وب‌سایت DxOMark نمره‌ی میانگین ۱۴۶ را به‌دست بیاورد و از این نظر بالاتر از هوآوی P50 پرو در جایگاه نخست لیست قدرتمندترین گوشی‌های این وب‌سایت قرار بگیرد. ترکیب دوربین‌های آنر مجیک ۴ آلتیمیت ادیشن شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، فوق عریض ۶۴ مگاپیکسلی، عریض ۵۰ مگاپیکسلی و تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود.

آنر مجیک 4 آلتیمیت ادیشن

آنر در این گوشی از نمایشگر اولد ۶.۸۱ اینچی از نوع LTPO با رزولوشن ۲۸۴۸ در ۱۳۱۲ پیکسل و نرخ تازه‌‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده کرده است. آنر مجیک ۴ آلتیمیت ادیشن همچنین به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱، رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ باسیم ۱۰۰ واتی و بی‌سیم ۵۰ واتی مجهز شده است. این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی و با قیمت ۱۲۶۰ دلار در دسترس قرار گرفته است.

نظر شما در مورد آنر مجیک ۴ آلتیمیت ادیشن چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی توان رقابت با پرچمداران شرکت‌های دیگر را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید