تیزر معرفی آیپد ایر M1 اپل [تماشا کنید] - تکفارس 
تیزر معرفی آیپد ایر M1 اپل [تماشا کنید] - تکفارس 

تیزر معرفی آیپد ایر M1 اپل [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - 00:00
آیپد ایر

۱.۵ سال از معرفی و عرضه آخرین آیپد ایر اپل می‌گذرد و حالا نوبت رونمایی محصول جدیدی در این خانواده است؛ محصولی که این‌بار به پردازنده قدرتمند M1 مجهز شده است تا بیشترین ارتقای سخت‌افزار تاریخ این سری را پشت سر بگذارد.

پردازنده ۸ هسته‌ای به کار رفته در این تبلت سال گذشته در آیپد پرو هم به کار رفته بود. وجود این پردازنده به معنای پشتیبانی از ۵G است که در کنار آیفون SE، امسال به عنوان دومین محصول این شرکت شناخته می‌شود که چنین قابلیتی را دارد. همچنین اپل تصمیم گرفته است در قسمت جلوی آیپد ایر جدید از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و در قسمت کناری آن، از یک تاچ آی‌دی استفاده کند.

آیپد ایر جدید اپل در مقایسه با آیپد پرو اپل که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد دارای نمایشگر کوچکتر با نرخ نوسازی پایین‌تری است اما سایر مشخصات آن تقریبا مشابه آن است و در ضمن از درگاه USB-C و صفحه کلید مجیک اپل نیز پشتیبانی می‌کند. در واقع آیپد ایر جدید اپل جایگزین ارزان قیمت آیپد پرو ۲۰۲۰ محسوب می‌شود و احتمالا مشتریان زیادی را جذب خود خواهد کرد.

اگر به این تبلت M1 جدید شرکت اپل علاقه دارید،‌ می‌توانید تیزر معرفی آن را به صورت آنلاین در زیر استریم کرده یا با لینک مستقیم ۱۰۸۰p دانلود کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید