شیائومی گوشی های ردمی K50 و K50 پرو را معرفی کرد - تکفارس 
شیائومی گوشی های ردمی K50 و K50 پرو را معرفی کرد - تکفارس 

شیائومی گوشی های ردمی K50 و K50 پرو را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - 18:31
ردمی K50

شیائومی سرانجام امروز گوشی‌های ردمی K50 و ردمی K50 پرو را معرفی کرد. هر دو گوشی از طراحی و مشخصات مشابهی بهره برده‌اند اما نسخه‌ی پرو به شارژ سریع‌تر و تراشه‌ی قدرتمندتری مجهز شده است.

ردمی K50 پرو از تراشه‌ی ۴ نانومتری دایمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده کرده است که دارای دو هسته‌ی قدرتمند Cortex-X2 با فرکانس ۳ گیگاهرتز می‌باشد. این گوشی همچنین از سیستم‌ خنک‌سازی هفت لایه‌‌ استفاده کرده تا گرمای تولیدشده به صورت بهتری به بیرون انتقال پیدا کند. در طرف دیگر، نسخه‌ی پایه ردمی K50 به تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰ مجهز شده است.

ردمی K50

ردمی در هر دو نسخه‌ی پایه و پروی K50 از نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی با رزولوشن +QHD (3200 در ۱۴۴۰ پیکسل) و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده کرده است. همچنین هر دو گوشی از محافظ گوریلا گلس ویکتوس، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX596، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی بهره برده‌اند. با این وجود، ردمی K50 پرو به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده اما نسخه‌ی پایه از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

از دیگر تفاوت‌های اصلی ردمی K50 و K50 پرو می‌توان به باتری آن‌ها اشاره کرد. ردمی در حالی در نسخه‌ی پایه از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۶۷ واتی استفاده کرده که نسخه‌ی پرو از باتری کوچک‌تر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع‌تر ۱۲۰ واتی بهره برده است. هر دو گوشی در چهار رنگ مشکی، سبز، نقره‌ای و آبی در دسترس قرار گرفته‌اند.

ردمی K50

نسخه‌ی پروی ردمی K50 در سه نسخه‌ با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸ و ۵۱۲/۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. قیمت این سه نسخه نیز به ترتیب ۲،۹۹۹ یوان (۴۷۲ دلار)، ۳،۲۹۹ یوان (۵۲۰ دلار) و ۳،۹۹۹ یوان (۶۳۰ دلار) اعلام شده است. ردمی K50 نیز در دو نسخه‌ی ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی با قیمت ۲،۳۹۹ یوان (۳۷۸ دلار) و ۲،۷۹۹ یوان (۴۴۰ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود.

ردمی K50

نظر شما در مورد سری ردمی K50 چیست؟ آیا از مشخصات و قیمت این گوشی‌‌ها رضایت دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید