تاریخ عرضه و مشخصات احتمالی پیکسل نوت پد فاش شد - تکفارس 
تاریخ عرضه و مشخصات احتمالی پیکسل نوت پد فاش شد - تکفارس 

تاریخ عرضه و مشخصات احتمالی پیکسل نوت پد فاش شد

سپهر بندزر
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - 13:30
گوگل پیکسل نوت پد

شایعات گوشی هوشمند تاشوی گوگل اولین‌بار در ماه دی توسط افشاگران منتشر شد. در آن زمان افشاگران قیمت احتمالی پیکسل نوت پد را به طور قابل‌ملاحظه‌ای کمتر از مدل فعلی گلکسی زد فولد ۳ و ۱۳۹۹ دلار پیش‌بینی کرده بودند و بنا بر خبر یک افشاگر این احتمال وجود دارد تا این گوشی تاشو کماکان با همان برچسب قیمت عرضه شود.

مطالب مرتبط:

بخش دیگر این معادله، قیمت مشخص شده برای گلکسی زد فولد ۴ است. یکی از اقدامات تأثیرگذار سامسونگ کاهش قیمت سری زد فولد در صورت پیشرفت در تولید اجزای ضروری است. به‌عنوان نمونه قیمت گلکسی زد فولد ۲ در زمان عرضه نزدیک به ۲۰۰۰ دلار بود که این برچسب قیمت در نسل بعدی ۲۰۰ دلار کاهش یافت.

شرکت گوگل برای فعالیت در بازار گوشی‌های تاشو نیاز به ویژگی‌های خاص دارد. کاربران بسیاری به ویژگی‌های مانند به‌روزرسانی سریع اندروید برای گوشی‌های پیکسل، ویژگی‌های اختصاصی و نسخه خام اندروید علاقه دارند اما مشخص نیست که آیا این ویژگی‌ها می‌توانند برای ترغیب کردن کاربران به خرید این گوشی‌ کافی باشند؟

گوگل پیکسل نوت پد

این منبع اطلاعاتی تاریخ تولید این گوشی هوشمند را با معرفی نسل دوم پردازنده‌ گوگل در سه ماه سوم سال جاری اعلام کرد. انیمیشن مخفی در نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ نشان‌دهنده نسبت تصویر مربعی پیکسل نوت مانند اوپو فایند N است و چنین ایده‌ای می‌تواند منجر به‌سهولت استفاده کاربران از این‌ گوشی تاشو شود.

در بخش دوربین نیز، انتظار نمی‌رود تا این گوشی به همان دوربین پیکسل ۶ مجهز شود، اما به‌جای آن از دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسل پیکسل ۵، حسگر IMX 363، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و ۸ مگاپیکسل نیز برای دوربین جلو بهره خواهد برد.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.