رندرهای جدید آیفون ۱۴ پرو منتشر شد - تکفارس 
رندرهای جدید آیفون ۱۴ پرو منتشر شد - تکفارس 

رندرهای جدید آیفون ۱۴ پرو منتشر شد

سپهر بندزر
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - 22:10
آیفون 14

یکی از منابع معتبر در حوزه فناوری، رندرهایی از طراحی احتمالی اپل برای آیفون ۱۴ پرو را منتشر کرده است.

انتظار می‌رود تا اپل در نسل بعدی خانواده آیفون ناچ بالای صفحه را حذف کند و آن را با طراحی جدید جایگزین کند. اطلاعات افشاگران و رندرها نشان می‌دهد که در صورت نبود ناچ، صفحه نمایش حفره‌ای به‌منظور قرارگیری حسگر تشخیص چهره مورداستفاده قرار می‌گیرد و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که بلندگو در قاب بالایی تعبیه شده است.

مطالب مرتبط:

آیفون ۱۴ پرو اپل

بر خلاف شایعات مبنی بر حذف برآمدگی دوربین سه‌گانه، چنین ایده‌ای در این تصویر مشخص نشده و دکمه‌های تنظیم صدا، درگاه های میکروفون و بلندگو نیز برعکس شایعات بازطراحی نشده اند. در ماه مهر، یک افشاگر ادعا کرد که اپل می‌خواهد به‌منظور حذف برجستگی دوربین، فلاش ال‌ای‌دی و اسکنر لیدار از شاسی ضخیم‌تر استفاده کند. بااین‌حال باتوجه‌به عکس منتشر شده چنین ادعایی صحیح نیست.

آیفون ۱۴ پرو اپل
آیفون ۱۴ پرو اپل

اپل در این نسل از خانواده آیفون تمایزهایی را نیز بین مدل پرو و پایه ایجاد خواهد کرد که شامل انحصاری بودن پردازنده قدرتمند A۱۶ برای نسخه‌های پرو و پردازنده A۱۵ برای مدل‌های پایه است.

این شرکت همچنین مدل‌های آیفون ۱۴ را در دو اندازه ۶.۱ اینچ برای مدل‌های پایه و ۶.۷ اینچ برای مدل‌های پرو عرضه خواهد کرد. این احتمال وجود دارد تا اپل این ویژگی‌های جدید را تنها به مدل‌های پرو اضافه کند، به طوریکه صفحه‌نمایش حفره‌ای تنها برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و مدل‌های پایه نیز با ناچ عرضه خواهند شد.

منبع: Macrumors

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید