نسخه جهانی سری شیائومی ۱۲ معرفی شد - تکفارس 
نسخه جهانی سری شیائومی ۱۲ معرفی شد - تکفارس 

نسخه جهانی سری شیائومی ۱۲ معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - 17:37
شیائومی 12

شیائومی امروز نسخه‌ی جهانی گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ را برای اروپا، آفریقا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و جنوب شرق آسیا معرفی کرد. در حال حاضر خبری از عرضه‌ی این گوشی‌ها برای سایر نقاط جهان نیست.

شیائومی ۱۲ پرو با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶/۸ گیگابایتی با قیمت ۱۰۰۰ دلار (۱۰۰۰ یورو) به فروش می‌رسد. این گوشی همچنین در نسخه‌ای دیگر با ۱۲ گیگابایت رم عرضه شده است. نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی ۱۲ نیز با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۷۵۰ دلار (۸۰۰ بورو) قیمت‌گذاری شده است. این گوشی نیز در دو نسخه‌ی دیگر با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶/۸ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایت در دسترس قرار گرفته است.

شیائومی 12

شیائومی ۱۲ ایکس بر خلاف دو نسخه‌ی دیگر از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره نبرده و به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است. قیمت نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۶۵۰ دلار (۷۰۰ یورو) اعلام شده است اما شیائومی نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی را نیز در دسترس قرار داده است. هر سه گوشی سری شیائومی ۱۲ در سه رنگ خاکستری، بنفش و آبی به بازار عرضه شده‌اند.

نظر شما در مورد سری شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی‌ها در بازار جهانی نیز به فروش مناسبی دست پیدا خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید