شیائومی میکس ۵ در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 
شیائومی میکس ۵ در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 

شیائومی میکس ۵ در گیک بنچ مشاهده شد

مهدی حلوائی
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - 12:10
شیائومی میکس 5

شیائومی میکس ۵ امروز با شماره مدل ۲۲۰۳۱۲۱C در وب‌سایت بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد و همین موضوع به عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن اشاره دارد. گفته می‌شود که این گوشی از فست شارژ ۱۵۰ واتی پشتیبانی کرده و به دوربین‌های قدرتمندی مجهز شده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در گیک بنچ، شیائومی میکس ۵ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با فرکانس ۳ گیگاهرتز بهره برده است. این گوشی همچنین به تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۷۳۰ مجهز شده و از ۱۲ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ نیز استفاده می‌کند. به احتمال زیاد، شیائومی در این گوشی از رابط کاربری MIUI 13 استفاده خواهد کرد. شیائومی میکس ۵ در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک بنچ موفق به دریافت نمرات ۱۲۷۵ و ۳۴۵۶ شد.

شیائومی میکس 5

نسخه‌ی پیشین سری میکس شیائومی، که با نام میکس ۴ شناخته می‌شود، سال گذشته در کشور چین عرضه شد. این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین سلفی زیر نمایشگر و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد اما شیائومی این محصول را در بازار جهانی عرضه نکرد و تنها کاربران کشور چین به آن دسترسی داشتند. حالا انتظار می‌رود که شیائومی این رویکرد خود را تغییر داده و میکس ۵ را در بازار جهانی نیز عرضه کند.

نظر شما در مورد شیائومی میکس ۵ چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.