خرید تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ ارزان - تکفارس 
خرید تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ ارزان - تکفارس 

خرید تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ ارزان

کسری نراقی
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - 20:49
خرید تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ ارزان - تکفارس 

اسفند ماه به پایان خود نزدیک شده و تعطیلات نوروز، جنب و جوشی تازه در کشور به راه انداخته است. بسیاری از مردم، از این تعطیلات استفاده کرده و به مسافرت های داخلی یا خارجی می روند. سایت لحظه آخر نیز در این ایام برای تورهای زیادی تخفیف نوروزی قائل شده است. خرید تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ ارزان، فقط یکی از ده ها گزینه پیش روی شما برای خرید تور از این وب سایت است.

قیمت تور آنتالیا

شهر آنتالیا، یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی کشور ترکیه به شمار می رود و سالانه تورهای زیادی به مقصد این شهر زیبا برگزار می شود؛ از آنجا که تورهای زیاد و متنوعی برای سفر به این شهر وجود دارند، طبیعی است که قیمت های آن ها نیز با یکدیگر متفاوت باشد. در هر حال، سفر کردن به شهر آنتالیا و احساس آرامش در سواحل جذاب آن، ارزش هزینه های این سفر را خواهد داشت. در این شهر هتل های فوق العاده ای وجود دارد که اقامت در آنتالیا را برای شما تبدیل به سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی می کند.

تور های نوروزی آنتالیا در لحظه آخر

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، تورهای زیادی به مقصد آنتالیا در سایت لحظه آخر وجود دارد که با تاریخ و هزینه مد نظر شما قطعا همخوانی خواهند داشت چراکه تعداد زیادی از آژانس های فعال و معتبر کشورمان در این سایت مشغول به فعالیت هستند که در جهت جلب رضایت توریست ها، سعی کرده اند ارزان ترین تا لاکچری ترین تورها را مهیا نمایند. 

خرید تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ ارزان - تکفارس 

هزینه سفر به آنتالیا چقدر است؟

هزینه های سفر به آنتالیا به موارد بسیاری بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه سفر به آنتالیا با ماشین شخصی با هزینه سفر با تور، متفاوت است. در ادامه به برخی هزینه های این سفر اشاره خواهیم کرد تا تخمینی نسبی از هزینه سفر به آنتالیا، بدست آورید. لازم به ذکر است که بگوییم هزینه ها مربوط به اواخر اسفند ۱۴۰۰ هستند. 

هزینه های سفر با ماشین شخصی

  • گواهینامه بین المللی یک ساله: ۱۴۱,۰۰۰ تومان
  • برچسب CD و IR: برابر با ۵,۴۰۰ تومان
  • پلاک بین المللی: ۴۲۵,۰۰۰ تومان
  • دفترچه مالکیت یا کارت مالکیت خودرو: ۱۳۰,۰۰۰ تومان
  • کاپوتاژ یا مجوز خروج از کشور: بدون بازدید خودرو ۱۶,۵۰۰ تومان؛ با بازدید خودرو ۳۰,۰۰۰ تومان
  • بیمه ۱۰ روزه ماشین: بسته به شرکت بیمه متفاوت است
  • هزینه بنزین در ترکیه: هر لیتر بنزین حدود ۶.۵ تا ۷ لیر ترکیه

سفر با هواپیما

  • قیمت بلیط هواپیما: از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیون
خرید تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ ارزان - تکفارس 

هوای آنتالیا در نوروز

نوروز زمان مناسبی برای سفر به آنتالیا به شمار می رود چراکه دمای هوا در روز بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد و در شب بین ۸ تا ۱۱ درجه سانتی گراد بوده و اکثر روزها هوا آفتابی و صاف خواهد بود. توجه داشته باشید که در این فصل احتمال باران های ناگهانی نیز وجود دارد؛ پس در زمان بستن چمدان هایتان، این نکته را نیز مد نظر قرار دهید تا در طول سفر دچار مشکل نشوید.

هتل های خوب و ارزان آنتالیا

اگر قصد دارید تا در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید، ما به شما یکی از هتل های هتل باکوس پانسیون، هتل لارا آتالا یا هتل آنتالیا پالاس را پیشنهاد می کنیم تا اقامتی مقرون به صرفه و همراه با آسایش داشته باشید. این هتل ها با وجود اینکه هزینه کم تری نسبت به سایر هتل ها از شما دریافت می کنند، امکانات خوب و با کیفیتی در اختیار شما قرار داده و سبب می شوند تا سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

فاصله استانبول تا آنتالیا

اگر قصد داشته باشید از استانبول به آنتالیا بروید، دو راه زمینی و هوایی پیش روی شما است. فاصله هوایی این مسیر ۴۸۱ کیلومتر و فاصله زمینی آن ۸۰۴ کیلومتر است. مسیر زمینی استانبول تا آنتالیا حدود ۹ ساعت طول خواهد کشید و شما را به دیدن مناظری جذاب مهمان می کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.