نتیجه عملکرد تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ در گیک بنچ مشخص شد - تکفارس 
نتیجه عملکرد تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ در گیک بنچ مشخص شد - تکفارس 

نتیجه عملکرد تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ در گیک بنچ مشخص شد

مهدی حلوائی
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - 14:34
دایمنسیتی 9000

مدیاتک در چند سال اخیر رشد قابل توجهی در بازار تراشه‌های موبایلی داشته اما این رشد تنها به سهم بازار این شرکت مربوط نبوده و در واقع عملکرد تراشه‌های این شرکت نیز با پیشرفت مناسبی روبه‌رو بوده است.

در حالی که کوالکام اصلی‌ترین رقیب این شرکت تایوانی محسوب می‌شود اما به‌نظر می‌رسد که مدیاتک اهداف بزرگ‌تری را در سر دارد. افشاگر مشهوری با نام کاربری Ice Universe اخیراً نتیجه‌ی عملکرد تراشه‌ی پرچمدار جدید این شرکت یعنی دایمنسیتی ۹۰۰۰ را فاش کرده است که عملکرد بهتر آن نسبت به پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط این افشاگر، دایمنسیتی ۹۰۰۰ موفق شده تا در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای در بنچمارک گیک بنچ به ترتیب نمرات ۱۳۰۹ و ۴۵۴۶ را به‌دست آورد. برای مقایسه، تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ در بخش‌های مشابه، نمرات ۱۱۵۷ و ۳۳۰۷ و تراشه‌ی گوگل تنسور نیز نمرات ۱۰۴۲ و ۲۸۳۲ را دریافت کرده‌ بودند. در واقع تنها تراشه‌ی A15 اپل موفق شده تا با دریافت نمره‌ی تک‌هسته‌ای ۱۷۳۴ و چندهسته‌ای ۴۸۱۸ در گیک بنچ عملکرد بهتری را نسبت به دایمنسیتی ۹۰۰۰ به ثبت برساند.

نظر شما در مورد تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ چیست؟ به‌نظر شما آیا این تراشه در شرایط واقعی نیز عملکرد بهتری از تراشه‌های رقیب خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید