مچ بند سلامت شیائومی می بند ۷ با نمایشگر و باتری بزرگتری معرفی خواهد شد - تکفارس 
مچ بند سلامت شیائومی می بند ۷ با نمایشگر و باتری بزرگتری معرفی خواهد شد - تکفارس 

مچ بند سلامت شیائومی می بند ۷ با نمایشگر و باتری بزرگتری معرفی خواهد شد

افشین نوری
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - 09:57
می بند ۷

شیائومی قرار است از جدیدترین مچ بند سلامت خود یعنی شیائومی می بند ۷ رونمایی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره این گجت هوشمند منتشر شده است. حالا اطلاعات تازه‌ای درباره این مچ بند فاش شده که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهند.

فروم توسعه دهندگان XDA گزارش داده است که مچ بند شیائومی می بند ۷ مجهز به یک نمایشگر بزرگتر از نمایشگر ۱.۵۶ اینچی می بند ۶ خواهد بود و رزولوشنی برابر ۴۹۰x۱۹۲ پیکسل خواهد داشت (در مقایسه با رزولوشن ۴۸۶x۱۵۲ پیکسل می بند ۶). این دستگاه همچنین از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن و GPS داخلی بهره خواهد برد.

شیائومی می بند ۷

بد نیست بدانید که مچ بند می بند ۶ که سال گذشته معرفی شد مجهز به یک اکسیژن‌سنج نیز بود که می‌توانست سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری بکند. این گجت همچنین دارای حالت‌های تمرینی مختلف برای فعالیت‌های ورزشی و یک باتری بزرگتر نسبت می بند ۵ بود.

حالا انتظار می‌رود که شیائومی مچ بند می بند ۷ را با قابلیت‌های بهتری معرفی بکند که یکی از این قابلیت‌ها احتمالا Smart Alarm نام خواهد داشت که کاربر را نیم ساعت زودتر از وقت تنظیم‌شده بیدار خواهد کرد. این مچ بند همچنین بیش از ۱۰۰ واچ فیس متنوع خواهد داشت و در کنار همه اینها مجهز به یک حالت ذخیره باتری نیز خواهد بود که باعث شارژدهی باتری از ۵ الی ۳۰ روز خواهد شد.

مطالب مرتبط:

انتظار می‌رود می بند ۷ از هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید پشتیبانی بکند و قیمتی در محدوده ۶۰ تا ۷۰ دلار داشته باشد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی این مچ بند هوشمند را با چه مشخصاتی عرضه می‌کند. نظر شما درباره می بند ۷ چیست؟

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.