شیائومی ردمی ۱۰C رسماً معرفی شد - تکفارس 
شیائومی ردمی ۱۰C رسماً معرفی شد - تکفارس 

شیائومی ردمی ۱۰C رسماً معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - 17:00
ردمی 10C

روز گذشته تصاویری از گوشی ردمی ۱۰C منتشر شد و حالا شیائومی این گوشی را به‌صورت رسمی در کشور نیجریه معرفی کرد. شیائومی امروز تصاویری از این گوشی را در توییتر به اشتراک گذاشت و مشخصات کلیدی و قیمت آن را نیز اعلام کرد.

ردمی ۱۰C از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ بهره برده و به نمایشگر ۶.۷۱ اینچی مجهز شده است. در قسمت پشتی این گوشی نیز محفظه‌ی دوربین‌ها، حسگر اثر انگشت، فلش ال ای دی و دو دوربین از جمله دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مشاهده می‌شود. ردمی ۱۰C در سه رنگ مشکی، سبز و آبی و در دو نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴/۴ و ۱۲۸/۴ گیگابایتی در دسترس قرار گرفته است. قیمت نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی ۱۹۰ دلار (۱۷۰ یورو) بوده و نسخه‌ی قدرتمندتر آن نیز ۲۱۰ دلار (۱۹۰ یورو) قیمت‌گذاری شده است.

ردمی 10C

شیائومی در حال حاضر هنوز مشخصات دیگر این گوشی را اعلام نکرده اما قرار است تا در تاریخ ۲۶ اسفند گوشی ردمی ۱۰ را در کشور هند عرضه کند. گفته می‌شود که این گوشی همان ردمی ۱۰C بوده که با نامی دیگر روانه‌ی بازار می‌شود. انتظار می‌رود که در روزهای آینده، جزئیات بیشتری از این گوشی را در دسترس قرار دهد.

نظر شما در مورد ردمی ۱۰C چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید