نسل جدید گوشی‌ های سری گلکسی A در تاریخ ۲۶ اسفند رونمایی خواهند شد - تکفارس
نسل جدید گوشی‌ های سری گلکسی A در تاریخ ۲۶ اسفند رونمایی خواهند شد - تکفارس

نسل جدید گوشی‌ های سری گلکسی A در تاریخ ۲۶ اسفند رونمایی خواهند شد

مهدی حلوائی
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - 15:56
سری گلکسی A

هر چند که گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ بیشترین تبلیغات این شرکت کره‌ای را در طول سال به خود اختصاص می‌دهند اما سری میان‌رده‌ی گلکسی A همیشه پرفروش‌ترین گوشی‌های شرکت سامسونگ بوده‌اند. در طی چند هفته‌ی پیش، گمانه‌زنی‌ها و گزارش‌های متعددی در خصوص نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A منتشر شده بود و حالا امروز تاریخ رسمی معرفی این گوشی‌ها افشا شد.

پوستری که در قسمت زیر مشاهده می‌کنید، امروز توسط یکی از افشاگران مشهور و معتبر با نام کاربری evleaks در توییتر فاش شد. بر اساس اطلاعات افشاشده در این پوستر، سامسونگ قصد دارد تا گوشی‌های جدید سری گلکسی A را در تاریخ ۲۶ اسفند در وب‌سایت رسمی خود معرفی کند. این در حالی است که سامسونگ گوشی‌های گلکسی A52 و A72 را نیز در تاریخی مشابه در سال گذشته معرفی کرده بود.

سری گلکسی A

پوستر تبلیغاتی منتشرشده به‌طور مستقیم به ویژگی‌های نسل جدید گوشی‌های گلکسی A اشاره نمی‌کند اما از طرح‌های گرافیکی آن می‌توان این‌گونه برداشت کرد که این گوشی‌ها از قابلیت‌هایی مانند مقاومت در برابر آب، عملکرد بهتر در محیط‌های کم‌نور و همچنین نمایشگر و دوربین‌های قدرتمندتر بهره خواهند برد. سامسونگ هفته‌ی گذشته گوشی‌های گلکسی A13 و A23 را در سکوت خبری معرفی کرد و از این رو انتظار می‌رود که در رویداد پیش رو به معرفی گوشی‌های دیگر این سری یعنی گلکسی A53 ،A33 و A73 بپردازد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری گلکسی A چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.