گوشی جدید وان پلاس از شارژ ۱۶۰ واتی پشتیبانی می کند - تکفارس
گوشی جدید وان پلاس از شارژ ۱۶۰ واتی پشتیبانی می کند - تکفارس

گوشی جدید وان پلاس از شارژ ۱۶۰ واتی پشتیبانی می کند

مهدی حلوائی
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - 15:26
وان پلاس

گوشی معرفی‌نشده‌ی جدیدی از شرکت وان پلاس با شماره مدل PGKM10 و سرعت شارژ ۱۶۰ وات موفق به دریافت تاییدیه‌‌ی ۳C شد. پیش از این گفته می‌شد که این شماره مدل مربوط به یکی از تبلت‌های وان پلاس است اما حالا این شماره مدل برای یکی از گوشی‌های ۵G این شرکت در ۳C ثبت شده است.

در حال حاضر اطلاعاتی از نام این گوشی در دسترس نیست اما افشاگر معتبری با نام کاربری Digital Chat Station اعلام کرده است که این گوشی از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۵۰ واتی بهره می‌برد. این افشاگر همچنین ادعا کرده است که این گوشی از نمایشگر پانچ هول ۶.۷ اینچی و ترکیب سه دوربین پشتی از جمله دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX766 استفاده خواهد کرد.

وان پلاس

وان پلاس اولین گوشی مجهز به شارژ ۱۵۰ واتی تولیدشده توسط یکی از زیرگروه‌های کمپانی BBK نخواهد بود چرا که قرار است تا ریلمی نیز گوشی GT نئو ۳ را با سرعت شارژ مشابه در اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه کند. بر اساس اطلاعات وب‌سایت TENNA، ریلمی GT نئو ۳ از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰ و ترکیب سه دوربین ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

نظر شما در مورد گوشی‌های شرکت وان پلاس چیست؟ به‌نظر شما این شرکت باید چه قابلیت‌هایی را به گوشی‌های جدید خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.