مانیتور استودیو دیسپلی اپل با ویندوز هم کار خواهد کرد؛ البته با چند محدودیت - تکفارس 
مانیتور استودیو دیسپلی اپل با ویندوز هم کار خواهد کرد؛ البته با چند محدودیت - تکفارس 

مانیتور استودیو دیسپلی اپل با ویندوز هم کار خواهد کرد؛ البته با چند محدودیت

افشین نوری
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - 11:14
اپل مک استودیو ۲۰۲۲

اپل در رویداد Peek Performance خود از یک مانیتور ۲۷ اینچی ۵K به نام استودیو دیسپلی رونمایی کرد که می‌توان با وصل کردن آن به یک دستگاه مک از امکانات آن استفاده کرد. حالا برای خیلی‌ها سوال پیش آمده که آیا این مانیتور با کامپیوترهای ویندوزی نیز کار می‌کند؟ باید بگوییم که بله کار می‌کند اما محدودیت‌هایی وجود دارد.

مطالب مرتبط:

اپل گفته است که استودیو دیسپلی از طریق اتصال تاندربولت قابل وصل کردن به یک کامپیوتر ویندوزی است و کاربران حتی می‌توانند از وبکم ۱۲ مگاپیکسلی، میکروفون و اسپیکرهای این مانیتور در اپلیکیشن‌های ویندوری استفاده منند، اما باید توجه داشت که برخی قابلیت‌های این مانیتور فقط با دستگاه‌های مک کار می‌کنند.

استودیو دیسپلی

برای مثال، قابلیت‌های Center Stage و Dolby Atmos فقط با دستگاه‌های مک کار می‌کنند. قابلیت Hey Siri نیز همین‌طور است. بنابراین اگر شما می‌خواهید از همه قابلیت استودیو دیسپلی استفاده کنید مجبور هستید که آن را در کنار یک دستگاه مک استفاده کنید.

در ضمن، اپل گفته است که استودیو دیسپلی علیرغم داشتن رزولوشن ۵K با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، ممکن است در کامپیوترهایی از ۵K پشتیبانی نمی‌کنند با وضوح ۴K یا کمتر اجرا بشود. در هر حال اگر قصد خرید این مانیتور ۲۷ اینچی با قیمت پایه ۱۵۹۹ دلار را دارید حتما دقت داشته باشید که با چه کامپیوتری می‌خواهید آن را استفاده کنید. این مانیتور از تاریخ ۱۸ مارس عرضه خواهد شد.

منبع: ۹to5mac

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید