اپلیکیشن Amp پاسخ آمازون به کلاب هاوس خواهد بود - تکفارس 
اپلیکیشن Amp پاسخ آمازون به کلاب هاوس خواهد بود - تکفارس 

اپلیکیشن Amp پاسخ آمازون به کلاب هاوس خواهد بود

مهدی حلوائی
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - 16:08
کلاب هاوس

اپلیکیشن کلاب‌هاوس (Clubhouse) سال گذشته موفق شد تا به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و از آن زمان تا به حال، شرکت‌های مختلف تلاش کرده‌اند تا سرویس مشابهی را به بازار عرضه کنند. شاید جدی‌ترین رقیب این اپلیکیشن در حال حاضر توییتر اسپیسز (Spaces) باشد اما حالا به‌نظر می‌رسد که آمازون نیز قصد دارد تا اپلیکیشن صوتی مشابهی با نام Amp را راه‌اندازی کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت Android Headlines، آمازون در نظر دارد تا به‌زودی اپلیکیشنی مشابه کلاب‌هاوس و توییتر اسپیسز با نام Amp را در دسترس کاربران قرار دهد. این اپلیکیشن در حال حاضر در مرحله‌ی بتا بوده و تنها برخی از کاربران به آن دسترسی دارند. گفته می‌شود که این اپلیکیشن کمی متفاوت‌تر از کلاب‌هاوس خواهد بود و به کاربران اجازه خواهد داد تا میزبان برنامه‌ی رادیویی خود باشند. کاربران این اپلیکیشن همچنین می‌توانند تا لیستی از موزیک‌های لایسنس‌شده را استریم کنند.

آمازون Amp

نسخه‌ی آزمایشی اپلیکیشن Amp در حال حاضر تنها در دسترس کاربران آی او اس قرار گرفته است. از این رو اگر شما هم از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید، می‌توانید این اپلیکیشن‌ را از فروشگاه اپ استور دانلود کنید. در حال حاضر خبری از عرضه‌ی این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید نیست.

نظر شما در مورد کلاب‌هاوس چیست؟ به‌نظر شما آیا اپلیکیشن Amp توان رقابت با کلاب‌هاوس را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.