تصویر مطبوعاتی سامسونگ گلکسی A73 منتشر شد - تکفارس 
تصویر مطبوعاتی سامسونگ گلکسی A73 منتشر شد - تکفارس 

تصویر مطبوعاتی سامسونگ گلکسی A73 منتشر شد

افشین نوری
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - 12:04
گلکسی A73

سامسونگ قرار است به‌زودی از گوشی گلکسی A73 خود رونمایی کند و حالا یک افشاگر مطرح به نام ایوان بلاس تصویر مطبوعاتی این گوشی را فاش کرده است که دید بسیار خوبی از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

همانطور که در تصویر دیده می‌شود، گلکسی A73 مجهز به یک نمایشگر پانچ هول با حاشیه‌های بسیار نازک خواهد بود و در مقایسه با گلکسی A53 ظاهر مدرن‌تری خواهد داشت. البته گلکسی A73 با وجود این که دارای نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بالایی خواهد بود اما همچنان از نمایشگر فلت بهره خواهد برد.

گلکسی A73

این گوشی اخیرا تائیدیه‌های مختلفی را نیز دریافت کرده است و همچنین در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G رویت شده است. گلکسی A73 تائیدیه FCC را برای فناوری شارژ سریع ۲۵ وات دریافت کرده است و به احتمال زیاد باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت. این گوشی احتمالا با سیستم عامل ۱۲ و پیکره‌بندی ۸/۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

طبق شایعات، گلکسی A73 مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود و در بخش دوربین از چهار دوربین پیشرفته شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که که این گوشی پرچمدار در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شود. نظر شما درباره طراحی گلکسی A73 چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید