CINNO: آیفون ۱۳ اپل پرفروش ترین گوشی بازار چین در ماه ژانویه بوده است - تکفارس 
CINNO: آیفون ۱۳ اپل پرفروش ترین گوشی بازار چین در ماه ژانویه بوده است - تکفارس 

CINNO: آیفون ۱۳ اپل پرفروش ترین گوشی بازار چین در ماه ژانویه بوده است

افشین نوری
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - 14:19
آیفون 13

موسسه تحقیقاتی CINNO در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است که آیفون ۱۳ اپل پرفروش‌ترین گوشی ماه ژانویه در بازار چین بوده است.

مطالب مرتبط:

طبق گزارش این موسسه، میزان فروش گوشی هوشمند در ماه ژانویه امسال در کشور چین برابر با ۳۰.۸۷ میلیون دستگاه بوده است که رشد ۳۸.۶ درصدی را نسبت به ماه قبل خود (دسامبر ۲۰۲۱) و رشد ۰.۴ درصدی را نسبت به ماه ژانویه ۲۰۲۱ نشان می‌دهد.

چین گوشی هوشمند

از طرفی، فروش گوشی‌های آیفون در بازار چین در ژانویه ۲۰۲۲ رشد ۱۱.۴ درصدی نسبت به ژانویه ۲۰۲۱ و افت ۱.۸ درصدی نسبت به ماه قبلش (دسامبر ۲۰۲۱) داشته است. براساس گزارش CINNO گوشی آیفون ۱۳ با فروش ۲.۳ میلیون دستگاه پرفروش‌ترین گوشی بازار چین در ماه ژانویه بوده است.

دو برند اوپو و ویوو نیز از نظر میزان فروش گوشی در بازار چین به‌ترتیب در رتبه اول و دوم قرار گرفته‌اند، بطوریکه رشد ماهانه این دو شرکت به‌ترتیب ۴۲.۶ و ۵۵.۸ درصد بوده است، اما هر دوی آن‌ها نسبت به ماه ژانویه ۲۰۲۱ افت فروش داشته‌اند (به‌ترتیب ۲۱.۱ و ۱۳.۲ درصد). پرفروش‌ترین گوشی‌های این دو شرکت اوپو رنو ۷، اوپو A56 و ویوو S12 بوده‌اند. شیائومی نیز در ماه ژانویه امسال با رشد ماهانه ۵۴.۷ درصد و افت سالانه ۱۲.۷ دزصدی در رده پنجم قرار گرفته است.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید