با کمک فروشگاه ساز سایتی شو کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید - تکفارس 
با کمک فروشگاه ساز سایتی شو کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید - تکفارس 

با کمک فروشگاه ساز سایتی شو کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید

کسری نراقی
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - 21:00
با کمک فروشگاه ساز سایتی شو کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید - تکفارس 

پلتفرم سایتی شو یک پلتفرم سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین می باشد. این پلتفرم تا پایان سال ۱۴۰۰ فراخوانی را برای علاقه مندان به کسب و کارهای خانگی طراحی نموده است تا با کمک پلن های متنوع و خوش قیمت این شرکت بتوانید سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچگونه دانش فنی و تخصصی راه اندازی نمایید. اگر شما صاحب یا مالک یک کسب و کار سنتی یا خانگی هستید می توانید اولین قدم ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی را محکم بردارید و پس از آن به توسعه مشتریان خود بپردازید.

پس توصیه می کنیم این فراخوان را که تا انتهای امسال یعنی تا پایان سال ۱۴۰۰ اعتبار دارد جدی بگیرید و از خدمات و امکانات این پلتفرم استفاده نمایید. یک مزیت مهم این فروشگاه ساز، عدم نیاز به دانش فنی و تخصصی برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی می باشد. پس اگر در این زمینه ضعف دارید اصلا نگران نباشید و زودتر از خدمات این پلتفرم اینترنتی استفاده نمایید و با کمک دموی رایگان این فروشگاه ساز از امکانات و قابلیت های فروشگاه ساز سایتی شو آگاهی یابید.

در ادامه این فراخوان شما را با قابلیت های سایت ساز و فروشگاه ساز سایتی شو آشنا می کنیم تا بتوانید با دیدی باز و مقایسه با سایر رقبا انتخاب مناسبی داشته باشید.

امکانات فروشگاه ساز سایتی شو چیست؟

فروشگاه ساز سایتی شو یک پلتفرم است که به شما این امکان را می دهد که بدون دانش فنی و در کمترین زمان ممکن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای و متناسب با نیاز خود ایجاد کنید. این یک راه حل مناسب برای صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط ، دارندگان کسب و کار های مجازی که در بستر شبکه های مجازی فعالیت می کنند یا هرکسی است که می خواهد سایتی را به سرعت و بدون سرمایه گذاری وقت یا پول زیاد راه اندازی کند.

  1. سهولت در استفاده

از آنجاییکه پروژه سایتی شو یک پروژه تازه متولد شده نیست و پس از چندین سال مطالعه و استفاده کاربران مختلف در صنایع گوناگون تبدیل به پروژه سایت ساز و فروشگاه ساز شده است، لذا سعی شده است که تمامی اقدامات لازم برای استفاده همگان با هر سطحی از دانش و مهارت فراهم آورده شود تا پیچیدگی و نقطه ابهامی برای مدیریت و راهبری این بستر حرفه ای برای صاحبان کسب و کارها باقی نماند و افراد کوچکترین دغدغه ای بابت پشتیبانی و به روزرسانی سایت و اپلیکیشن خود نداشته باشند

  1. ساخت فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن در چند دقیقه

شما به واسطه پلتفرم سایتی شو می توانید پس از ثبت نام و انتخاب قالب مورد نظر خود سایت و اپلیکشین خود را از سایتی شو دریافت کنید و دیگر دغدغه ای بابت صرف زمان و هزینه زیاد برای داشتن یک پلتفرم حرفه ای نداشته باشید زیرا سایتی شو به جای شما کسب و کارهای مختلف و نیازمندی های مشتریان آنان را تحلیل کرده است و تمامی امکانات و ماژول هایی که احتمالا شما برای ارتباط موثر با مخاطبین خود بدان نیاز خواهید داشت را فراهم آورده است.

  1. امکان بهره گیری از چند نسخه اپلیکیشن موبایل

شما با استفاده از پلتفرم سایتی شو نه تنها یک سایت با انبوهی از امکانات و قابلیت ها در اختیار خواهید داشت بلکه امکان بهره گیری از اپلیکشین اندروید و وب اپلیکیشن ios را هم خواهید داشت؛ تا بدین وسیله اعتبار کسب و کار خود را به بهترین شکل ارتقا داده و به شکل بهتری بتوانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

  1. امکان استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و یک صفحه فروشگاهی برای کسب و کار خود در بستر اینستاگرام دارید و به دنبال آن هستید که با داشتن یک سایت و اپلیکیشن حرفه ای به کسب و کار خود اعتبار ببخشید و همچنین مخاطبین شما بهتر و بیشتر به کسب و کار شما اعتماد کنند، می توانید با استفاده از ربات هوشمند سایتی شو در عرض چند ثانیه پیج اینستاگرامی خود را به فروشگاه اینترنتی تبدیل کرده و از داشتن یک سایت حرفه ای برای کسب و کار خود لذت ببرید. به این ترتیب با داشتن یک سایت فروشگاهی، ریسک و مخاطرات کسب و کار اینترنتی خود را با محدودیت های احتمالی شبکه های اجتماعی کاهش می دهید.

با کمک فروشگاه ساز سایتی شو کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید - تکفارس 

راه اندازی کسب و کار خانگی با فروشگاه ساز سایتی شو

 زمانی که قصد راه اندازی کسب و کار خانگی خود را دارید باید به نکات زیادی توجه کنید. همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه ساز سایتی شو از مشاوره ها و امکانات آن ها جهت راه اندازی کسب و کار خانگی خود و ساخت یک فروشگاه اینترنتی بهره ببرید.

فروشگاه ساز سایتی شو این کمک را به شما می کند تا بتوانید یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای کسب و کار خانگی خود ایجاد نمایید و بتوانید محصولات خود را در سرتاسر ایران به فروش برسانید.

در بلاگ سایتی شو یک مقاله در مورد مهم ترین نکات برای راه اندازی کسب و کار وجود دارد که از طریق آدرس زیر می توانید به این مقاله دست پیدا کنید.

https://siteesho.com/blog/important-points-in-starting-a-business/

چرا استفاده از فروشگاه ساز سایتی شو لازم است؟

تا به اینجا با امکانات سایتی شو آشنا شدیم. لازم به ذکر است امکانات و قابلیت های این فروشگاه ساز بسیار زیاد است که می توانید با مراجعه به فروشگاه ساز سایتی شو این امکانات را مشاهده کنید. زمانی که قصد شروع کسب و کار خانگی خود را دارید قطعا میزان سرمایه و تعداد نیروی شما محدود است و باید در این زمینه مدیریت خوبی داشته باشید. قیمت عالی و خدمات بسیار زیاد سایتی شو این فروشگاه ساز را از دیگر رقبا متمایز کرده است و این امکان را به شما می دهد تا با بودجه کمتری، کسب و کار خود را راه اندازی کنید. همچنین این فروشگاه ساز چندین مزیت رقابتی مهم دارا است که سایر رقبا فاقد این مزیت ها هستند مثل ساخت اپلیکیشن اندروید، تبدیل پیج اینستاگرام شما به یک فروشگاه اینترنتی و…

با توجه به اینکه هزینه دریافتی این فروشگاه ساز بسیار مناسب می باشد، می توانید برای راه اندازی کسب و کار خانگی خود از آن استفاده کنید. همچنین سایتی شو با دارا بودن متخصصین زبده می تواند به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهد. زمانی که از فروشگاه ساز سایتی شو استفاده می کنید، متوجه پیشرفت سریع و راحت کسب و کار خود می شوید.

هم اکنون در فراخوان فروشگاه ساز سایتی شو شرکت کنید:

در انتهای این فراخوان راه های ارتباطی با پلتفرم اینترنتی سایتی شو را قرار داده ایم. لازم به ذکر است که شما می توانید تا پایان سال ۱۴۰۰ یعنی تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ با مراجعه به سایت این فروشگاه ساز از پلن های موجود در سایت یکی را انتخاب کرده و خرید نمایید و اولین قدم در راه اندازی کسب و کار را محکم بردارید.

برای ارتباط با سایتی شو راه های ارتباطی زیر موجود می باشد.

سایت ساز سایتی شو: www.siteesho.com

فروشگاه ساز سایتی شو: https://siteesho.com/store-builder

آدرس شعبه تهران: تهران، هتل پارسیان استقلال، ضلع جنوب شرقی، جنب خدمات خودرو، ساختمان۴۹

آدرس شعبه مشهد: مشهد ، بین آبکوه ۶ و ۸ پلاک ۱۹۸

تلفن تماس یک: ۹۱۳۰۱۷۶۲ – ۰۲۱      

 تلفن تماس دو: ٣٨۴١۶٢١٧ – ۰۵۱

ایمیل: info@saminrayane.ir

اینستاگرام: https://www.instagram.com/siteesho

شماره واتساپ: ۰۹۳۹۶۸۴۱۷۶۲

منبع خبر: جوان آنلاین (https://www.javanonline.ir/fa/news/1080577/جشنواره-راه-اندازی-کسب-و-کار-خانگی-با-فروشگاه-ساز-سایتی-شو)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.