فیس بوک سرویس Facebook Reels را برای انتشار ویدیوهای کوتاه عرضه می کند - تکفارس 
فیس بوک سرویس Facebook Reels را برای انتشار ویدیوهای کوتاه عرضه می کند - تکفارس 

فیس بوک سرویس Facebook Reels را برای انتشار ویدیوهای کوتاه عرضه می کند

افشین نوری
۴ اسفند ۱۴۰۰ - 11:09
فیس بوک

مارک زاکربرگ مدیرعامل متا اخیرا اعلام کرده بود که این شرکت برای بازسازی استراتژی خود ۱۰ میلیارد سرمایه‌گذاری خواهد کرد و یکی از اقدامات آینده این شرکت انتقال سرویس‌های این شرکت به سمت پلتفرم‌های استریم ویدیوی کوتاه مثل ریلز خواهد بود.

حالا طبق گزارشی که امروز منتشر شده است فیس بوک قرار است یک سرویس ریلز اختصاصی برای پلتفرم خود عرضه بکند. بد نیست بدانید که این سرویس را اولین بار اینستاگرام به تقلید از تیک تاک ارائه کرد و حالا فیس بوک نیز به فکر عرضه‌ی چنین سرویسی افتاده است.

مطالب مرتبط:

نام این سرویس Facebook Reels خواهد بود و ظاهرا فیس بوک در حال تست آن با تعداد محدودی کاربر است. این سرویس احتمالا یک سرویس مستقل خواهد بود و اگر همه چیز خوب پیش برود شاهد عرضه آن حداقل در ۱۵۰ کشور دنیا خواهیم بود.

زاکربرگ نیز امروز در یک پست فیس‌بوکی نوشته است:

ویدیوهای کوتاه در حال حاضر جزو محتواهایی هستند که بیشترین رشد را داشته‌اند و به همین‌خاطر ما قصد داریم سرویسی به نام Facebook Reels را به‌طور جهانی عرضه کنیم تا همه کاربران امکان انتشار چنین محتواهایی را داشته باشند. این سرویس همچنین ابزارهای درآمدزایی خوبی برای خالقان محتوا خواهد داشت.

در این سرویس، کاربران فیس بوک قادر به تبدیل کردن استوری‌های خود به ریلز خواهند بود. محتوای این سرویس قرار است در فیس بوک واچ و فیس بوک گروپس نیز به نمایش گذاشته شود و ضمنا کاربران قادر به تماشای ریلزهای پیشنهادی نیز خواهند بود.

همزمان با شروع تست سرپیس مذکور، فیس بوک گفته است که قصد دارد هر ماه مبلغی برابر ۳۵ هزار دلار را در اختیار برخی خالقان محتوا قرار بدهد تا آن‌ها بتوانند محتواهای متنوعی تولید بکنند. این کمک‌هزینه‌ها در واقع بخشی از سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلازی فیس بوک در استراتژی جدید خود است.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.