رندرهای پوکو X4 پرو ۵G منتشر شد؛ یک گوشی زیبا در رنگ های متنوع - تکفارس 
رندرهای پوکو X4 پرو ۵G منتشر شد؛ یک گوشی زیبا در رنگ های متنوع - تکفارس 

رندرهای پوکو X4 پرو ۵G منتشر شد؛ یک گوشی زیبا در رنگ های متنوع

افشین نوری
۴ اسفند ۱۴۰۰ - 09:48
پوکو X4 پرو 5G

پوکو خود را برای معرفی گوشی پوکو X4 پرو ۵G در کتار پوکو M4 پرو ۴G در تاریخ ۲۷ فوریه آماده می‌کند و حالا برخی از مشخصات این هندست و رندرهای آن فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

پوکو X4 پرو ۵G جایگزین پوکو X3 پرو خواهد شد که سال گذشته فروش بسیار خوبی در بازار داشت و با داشتن پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۰ قیمتی مناسبی برای خرید داشت. خوشبختانه پوکو X4 پرو ۵G نیز قرار نیست قیمتی در حد یک گوشی پرچمدار داشته باشد و ما به احتمال شاهد بکارگیری تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در داخل آن خواهیم بود. با این‌حال اگر این گوشی نسخه‌ی تغییر نام یافته ردمی نوت ۱۱ پرو باشد، در این صورت تراشه آن احتمالا اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G خواهد بود.

پوکو X4 پرو 5G

رندرهای امروز نشان می‌دهند که پوکو X4 پرو ۵G دارای یک ماژول دوربین بسیار بزرگ و رنگ‌های متنوعی خواهد بود. ما در این ماژول دوربین شاهد یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهیم بود و دوربین سلفی نیز یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. پوکو X4 پرو ۵G همچنین مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. در ضمن انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ وات بر عهده خواهد داشت.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید