مایکروسافت توسعه ویندوز ۱۲ را در ماه مارچ آغاز می کند - تکفارس
مایکروسافت توسعه ویندوز ۱۲ را در ماه مارچ آغاز می کند - تکفارس

مایکروسافت توسعه ویندوز ۱۲ را در ماه مارچ آغاز می کند

مهدی حلوائی
۲ اسفند ۱۴۰۰ - 17:18
ویندوز 12

مایکروسافت مدتی پیش سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ را با رابط کاربری جدید روانه‌ی بازار کرد اما ساختار کلی این سیستم‌عامل با ویندوز ۱۰ یکسان بود. با این وجود گفته می‌شود که نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل این شرکت، شامل تغییراتی بنیادی خواهد شد. حالا وب‌سایت آلمانی Deskmodder اعلام کرده است که توسعه‌ی ویندوز ۱۲ از ماه آینده‌ی میلادی آغاز می‌شود. با این وجود، عرضه‌ی این سیستم‌عامل تا چند سال دیگر انجام نخواهد شد.

ویندوز ۱۱ به مایکروسافت اجازه داد تا تغییرات گسترده‌ای را در طراحی سیستم‌عامل خود ایجاد کند و قابلیت‌هایی مانند حالت تاریک و تسک‌ بار جدید را به آن اضافه کند اما به ادعای وب‌سایت Deskmodders، این شرکت آمریکایی در ویندوز ۱۲ از ساختار جدیدی بهره خواهد برد و آن را از نو طراحی خواهد کرد. چنین کاری معمولاً چندین سال زمان می‌برد و از این رو احتمالاً تا عرضه‌ی ویندوز ۱۲ فاصله‌ی زیادی داریم. توجه داشته باشید که ویندوز ۱۱ نیز پس از ۶ سال از عرضه ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفت.

نظر شما در مورد سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ چیست؟ به‌نظر شما مایکروسافت باید چه ویژگی‌هایی را به ویندوز ۱۲ اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید