اسپاتیفای به دنبال شکست یوتیوب در عرصه صوتی است - تکفارس 
اسپاتیفای به دنبال شکست یوتیوب در عرصه صوتی است - تکفارس 

اسپاتیفای به دنبال شکست یوتیوب در عرصه صوتی است

افشین نوری
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - 09:10
اسپاتیفای

اسپاتیفای دیروز خبر از خرید دو شرکت Podsights و Chartable داد. این دو شرکت کارشان این بود که به پادکسترها، بازاریاب‌ها و تبلیغ‌کنندگان این اجازه را می‌دهد تا از میزان موفقیت کارهای خود مطلع بشوند.

خرید این دو کمپانی توسط اسپاتیفای در راستای اهداف این شرکت برای ارایه تبلیغات صوتی در کنار تبلیغات تصویری و ویدیویی است. از طرف دیگر اسپاتیفای با استفاده از امکانات این دو شرکت قادر خواهد بود میزان موفقیت هر شویی را حتی اگر در پلتفرم خودش پخش نشود بداند و این موضوع می‌تواند قدرت بی‌نظیری به این شرکت در مقایسه با یوتیوب و سایر پلتفرم‌ها بدهد.

مطالب مرتبط:

نکته مهم در نمایش تبلیغات صوتی برای کاربران این است که یک شرکت بداند کدام پادکست‌ها یا کدام شوهای ویدیویی طرفداران زیادی دارند و کدامیک با اقبال کم مردم مواجه شده‌اند. به این ترتیب، کار بسیار راحتی خواهد بود که شما به جای صرف وقت خود روی پادکست‌های کم بازدید، منابع خود را روی پربازدیدها صرف کنید و این همان چیزی است که اسپاتیفای به دنبال آن است.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که یوتیوب به‌عنوان رقیب اسپاتیفای چه اقدام موثری در جهت رفع سلطه این غول پخش موزیک انجام می‌دهد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید