سرانجام مشخصات کامل گوشی های گیمینگ بلک شارک ۵ فاش شد - تکفارس 
سرانجام مشخصات کامل گوشی های گیمینگ بلک شارک ۵ فاش شد - تکفارس 

سرانجام مشخصات کامل گوشی های گیمینگ بلک شارک ۵ فاش شد

افشین نوری
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - 10:29
بلک شارک ۵

گوشی های گیمینگ سری بلک شارک ۵ امروز تائیدیه سازمان TENAA را دریافت کردند و حالا می‌توانیم امیدوار باشیم که این گوشی‌ها به‌زودی معرفی بشوند.

طبق اسناد TENAA این سری شامل دو مدل بلک شارک ۵ و بلک شارک ۵ پرو خواهد بود که مدل بلک شارک ۵ از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن FHD+ بهره خواهد برد و یک سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر نیز خواهد داست. ابعاد این گوشی ۱۶۳.۸x۷۶.۲x۱۰.۳ میلیمتر و وزن آن ۲۲۳ گرم خواهد بود و کار پردازش آن را یک تراشه ۳.۲ گیگاهرتزی در کنار ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برعهده خواهد داشت.

از طرفی، انرژی بلک شارک ۵ را یک باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات برعهده خواهد داشت و در بخش دوربین نیز شاهد یک سیستم دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلوی آن خواهیم بود.

بلک شارک 5

اما در مورد بلک شارک ۵ پرو باید بگوییم که طبق اسناد TENAA این مدل با ابعاد ۱۶۳.۸x۷۶.۵x۹.۸ میلیمتر و وزن ۲۲۶ گرم از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با وضوح FHD+ و یک سنسور اثرانگشت زیرنمایشگر بهره خواهد برد.

این گوشی پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود و در ترکیب‌های حافظه ۸/۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انرژی بلک شارک ۵ پرو را یک باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۲۰ وات برعهده خواهد داشت و سیستم دوربین سه‌گانه پشت آن مجهز به سک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی نیز یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

نظر شما درباره مشخصات سری بلک شارک ۵ به‌عنوان گوشی‌های گیمینگ چیست؟

منبع: Gizmo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید