تراکنش های بازار NFT به خاطر تقلب های گسترده تعلیق شد - تکفارس 
تراکنش های بازار NFT به خاطر تقلب های گسترده تعلیق شد - تکفارس 

تراکنش های بازار NFT به خاطر تقلب های گسترده تعلیق شد

افشین نوری
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - 20:19
توکن های غیر قابل تعویض بیپل ان اف تی

امروز پروسه فروش یک NFT به ارزش ۲.۹ میلیون دلار که متعلق به اولین توییت جک دورسی رئیس سابق توییتر بود به‌خاطر تقلبی بودن بسیاری ار دارایی‌ها دیجیتالی در این بازار تعلیق شد.

مدیران بازار Cent گفته‌اند که افراد بسیاری زیادی اقدام به خرید و فروش کپی‌های غیراصل از توکن‌های NFT کرده‌اند و تقریبا می‌توان گفت که مبادلات این دارایی‌ها شبیه به دارایی‌های قابل‌معاوضه شده است. آقای کامرون حجازی، مدیرعامل و موسس Cent، به رویترز گفته است که این اتفاقات هرگز نباید در بازار NFT بیفتد.

مطالب مرتبط:

حالا بروز این مشکلات باعث شده تا اعضای Cent که چیزی حدود ۱۵۰ هزار نفر می‌شوند از بازار Valuables برای خرید و فروش توکن‌های NFT استفاده کنند. همین اتفاقات باعث شده تا بزرگترین بازار NFT یعنی OpenSea نیز تعداد افراد مجاز به تولید NFT در این بازار را محدود بکند.

مدیران این بازار ادعا کرده‌اند که تقریبا ۸۰ درصد از NFTهای تولید شده در این بازار تقلبی هستند و بسیار ضرور است که جلوی این کار گرفته شود. لسیاری از این توکن‌های حاوی تصاویر دزدیده شده از اینفلوئنسرها و افراد مشهور هستند و کاملا سازمان‌یافته انجام شده‌اند. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این اتفاقات درنهایت به کجا ختم می‌شوند.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.