رندرهای گوشی تاشوی آیفون فلیپ [تماشا کنید] - تکفارس
رندرهای گوشی تاشوی آیفون فلیپ [تماشا کنید] - تکفارس

رندرهای گوشی تاشوی آیفون فلیپ [تماشا کنید]

مهدی حلوائی
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - 10:10
آیفون فلیپ

بر اساس گمانه‌زنی‌های اخیر، اپل مدتی است که روی ساخت یک گوشی تاشوی مشابه گوشی‌های گلکسی زد فلیپ و زد فولد شرکت سامسونگ کار می‌کند و احتمالاً این محصول را با نام آیفون فلیپ در سال ۲۰۲۲ و یا ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار خواهد کرد. حالا کانال یوتیوب Ardstudiodesign رندرهایی از این گوشی را منتشر کرده که ظاهر احتمالی آن را نشان می‌دهد.

این رندرها با تصاویر منتشرشده توسط Technizo همخوانی داشته و مدل تاشدن گوشی نیز همانند تصاویر منتشرشده توسط این طراح گرافیک، شبیه به گلکسی زد فلیپ ۳ است. همچنین در قسمت پشتی گوشی از ترکیب سه دوربین استفاده شده و در سمت راست محفظه‌ی دوربین‌ها نیز یک نمایشگر کوچک قرار گرفته است. این نمایشگر وظیفه‌ی نمایش اعلان‌ها، تماس‌ها و زمان را بر عهده خواهد داشت.

آیفون فلیپ

بر اساس این ویدیو، آیفون فلیپ در برابر آب مقاوم بوده و به تراشه‌ی M1 مجهز خواهد شد. هر چند که استفاده از این تراشه ایده‌ی جالبی به‌نظر می‌رسد اما در واقعیت چنین چیزی ممکن نیست چرا که تراشه‌ی M1 گرمای زیادی را تولید می‌کند و چنین دستگاه کوچکی توانایی خنک‌کردن آن را نخواهد داشت. با این وجود، نبود هیچ‌گونه درگاه در این گوشی چندان دور از انتظار نیست چرا که اپل همین حالا نیز سعی دارد تا در گوشی‌های جدید خود از درگاه سیم کارت استفاده نکند.

نظر شما در مورد گوشی تاشوی اپل چیست؟ به‌نظر شما آیا این شرکت در بازار گوشی‌های تاشو نیز به موفقیت دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید