با برنامه جدید سامسونگ تصویر پس‌زمینه خودتان را بسازید - تکفارس 
با برنامه جدید سامسونگ تصویر پس‌زمینه خودتان را بسازید - تکفارس 

با برنامه جدید سامسونگ تصویر پس‌زمینه خودتان را بسازید

امیرحسین ندایی
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - 10:45
سامسونگ

اگر از تصویر پس‌زمینه‌ متحرکی که از ابتدا روی تلفن همراه گلکسی‌تان بوده است خسته شده‌اید، شرکت سامسونگ ممکن است راه حل ساده‌ای برایتان در نظر گرفته باشد: تصویر پس‌زمینه خودتان را بسازید. این شرکت ماژول جدیدی برای برنامه Good Luck خود عرضه کرده که Wonderland نام دارد و به شما امکان ساخت تصویر پس‌زمینه پویا (Live) مورد علاقه خودتان را، با دردسر نسبتا کمی می‌دهد.

نحوه ساخت تصویر پس‌زمینه

با برنامه جدید سامسونگ تصویر پس‌زمینه خودتان را بسازید - تکفارس 
  1. در قدم اول کافی است برنامه Good Lock را روی تلفن همراه سامسونگ گلکسی خود از طریق Galaxy Store نصب کرده و سپس آن را اجرا کنید.
  2. سپس، روی بخش Family در قسمت پایینی برنامه Good Lock بزنید.
  3. در مرحله بعد، روی گزینه Wonderland بزنید و آن را روی گوشی همراه خود نصب کنید.
  4. ماژول Wonderland را باز کنید و اجازه دسترسی به تصاویرتان را به آن بدهید.
  5. سپس تصویری که می‌خواهید برای پس‌زمینه گوشی خود استفاده کنید را پیدا کرده و انتخاب کنید. خوبی این برنامه این است که در این بخش می‌توانید هم از تصاویری که Wonderland در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید، هم از تصاویری که در گالری تصاویرتان در حال حاضر موجود است.
  6. در این مرحله روی افکت‌هایی که می‌خواهید روی تصویرتان استفاده کنید کلیک کنید. همچنین می‌توانید گزینه Motion را هم تیک بزنید تا نحوه حرکت تصویر را هنگامی که تلفن‌تان را حرکت می‌دهید، انتخاب کنید.
  7. در نهایت، تصویر را پس از ویرایش‌های مورد نظرتان ذخیره کرده و آن را به عنوان تصویر پس‌زمینه پویایتان نصب کنید.

سایر جزئیات

با برنامه جدید سامسونگ تصویر پس‌زمینه خودتان را بسازید - تکفارس 

این برنامه در حال حاضر از طریق Galaxy Store سامسونگ، و به زبان‌های انگلیسی و کره‌ای قابل دریافت است. هرچند منوی آن آن‌قدری ساده است که نیازی به استفاده زبان دیگری نداشته باشید. در حال حاضر اشاره‌ای به افزوده شدن زبان جدیدی به این برنامه نشده است.

Wonderland در مقایسه با سایر برنامه‌های ساخت تصویر پس‌زمینه پویا، آن‌قدرها هم سطح بالا نیست. امَا رایگان است و این ویژگی، پس‌زمینه‌های پویا را برای کسانی هم که ممکن است برخلاف گفته بالا، از تصاویر پس‌زمینه‌ موجود در تلفن‌شان راضی باشند، قابل دسترسی‌تر می‌کند. این برنامه می‌تواند یکی از آن چیزهایی باشد که به دوستان و اعضای خانوده‌ خود (که به تازگی با تصاویر پس‌زمینه آشنا شده‌اند) پیشنهاد بکنید، یا ممکن است برنامه‌ای باشد که با توجه به سادگی استفاده و سریع بودن آن، کمتر زمان صرف تزئین کردن گوشی خود و بیشتر استفاده کردن از آن را، برای شما ممکن بکند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید