اپل شرکت AI Music را برای تلفیق هوش مصنوعی با موزیک خریداری کرد - تکفارس 
اپل شرکت AI Music را برای تلفیق هوش مصنوعی با موزیک خریداری کرد - تکفارس 

اپل شرکت AI Music را برای تلفیق هوش مصنوعی با موزیک خریداری کرد

افشین نوری
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - 10:29
اپل

اپل به‌تازگی تمرکز خود را روی خرید شرکت‌های مرتبط با موزیک گذاشته است و حالا این شرکت بعد از تصاحب شرکت Primephonic در سال گذشته، اقدام به خرید یک شرکت استارت‌آپی دیگر به نام AI Music کرده است که کارش استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد موزیک‌های شخصی‌سازی شده است.

شرکت AI Music از تلفیق موزیک‌ها و هوش مصنوعی، ساوندترک‌هایی پویا ایجاد می‌کند که می‌توانند بر پایه ورودی‌های کاربر تغییر کنند. برای مثال، وقتی شما در حال انجام یک بازی ویدیویی هستید موزیک پخش شده از دستگاه شما برای سازگاری با وضعیت موجودتان و بهبود تجربه گیمینگ‌ شما تغییر خواهد کرد. یا مثلا اگر شما در حال ورزش کردن هستید و شدت تمرین‌های شما افزایش می‌یابد، موزیکی که در حال گوش دادن به آن هستید با هیحان بیشتری پخش خواهد شد.

اپل موزیک

به این ترتیب، شما در هر وضعیت‌های خواهید توانست موزیک‌های خودتان را متناسب با آن وضعیت گوش کنید. AI Music قبل از آنکه توسط اپل خریداری شود، قراردادهای زیادی با آژانس‌های تبلیغاتی بسته بود تا تبلیغات آن‌ها براساس وضعیت‌های مختلفی که مردم در حال تماشای آن‌ها هستند تغییر کنند

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل بعد از خرید AI Music چگونه این شرکت را توسعه خواهد داد و چه اهدافی را برای آن در نظر گرفته است. باید منتظر بمانیم و ببینیم.

نظر شما درباره این خرید چیست؟

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.