تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی تب S8 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی تب S8 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی تب S8 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - 08:54
گلکسی تب S8

سامسونگ قرار است به‌زودی از سری تبلت‌های گلکسی تب S8 در کنار گوشی‌های گلکسی S22 رونمایی کند و حالا تصاویر تبلیغاتی این تبلت‌ها که شامل گلکسی تب S8، تب S8 پلاس و تب S8 اولترا می‌شوند فاش شده است.

این تصاویر را ایوان بلاس، افشاگر مطرح حوزه تکنولوژی، منتشر کرده و به رنگ‌ها، لوازم جانبی و برخی قابلیت‌های آن‌ها اشاره کرده است.

ما در این تصاویر، تفاوت سایز سه تبلت فوق را به‌وضوح می‌توانیم مشاهده کنیم بطوریکه گلکسی تب S8 از یک نمایشگر ۱۱ اینچی، گلکسی تب S8 پلاس از یک پنل ۱۲.۴ اینچی و تب S8 اولترا از یک نمایشگر ۱۴.۶ اینچی بهره خواهند برد.

گلکسی تب S8

در یکی از تصاویر دیده می‌شود که گلکسی تب S8 اولترا برنامه فتوشاپ را اجرا می‌کند و از گوشی گلکسی S22 اولترا به‌عنوان یک نمایشگر همراه استفاده کرده است.

گلکسی تب S8

چند تصویر دیگر نیز از کل اکوسیستم سامسونگ شامل گلکسی تب S8، گلکسی S22، گلکسی واچ ۴، گلکسی بادز ۲ و گلکسی S22 اولترا دیده می‌شود.

گلکسی تب S8

و در آخر، تصویری از رنگ‌بندی تبلت‌ها شامل صورتی، نقره‌ای و مشکی را می‌بینیم که همه آن‌خا از طراحی پننجره مشکی بهره برده‌اند و می‌‌توان در کنار آن یک نوار مغناطیسی برای نگه داشتن فلم S Pen را مشاهده کرد.

گلکسی تب S8
گلکسی تب S8

ایوان بلاس گفته است که سری گلکسی تب S8 به‌همراه یک کیس پوشش کتابی و یک کیس صفحه‌کلید با یک تاچ‌پد عرضه خواهد شد. کیس پوشش کتابی باعث خواهد شد تا گلکسی تب S8 به‌صورت قائم بایستد.

گلکسی تب S8
گلکسی تب S8

این‌ها، ابزار جانبی دستگاه‌ها خواهند بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که جزئیات آن‌ها دقیقا به چه صورت خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید