تصاویر زنده گلکسی S22 و گلکسی تب S8 فاش شد - تکفارس 
تصاویر زنده گلکسی S22 و گلکسی تب S8 فاش شد - تکفارس 

تصاویر زنده گلکسی S22 و گلکسی تب S8 فاش شد

مهدی حلوائی
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - 07:28
گلکسی S22

در حالی که تا رونمایی رسمی از گوشی‌های سری گلکسی S22 تنها چند روز باقی مانده است اما امروز تصاویر جدیدی از این گوشی‌ها در کنار تبلت پرچمدار گلکسی تب S8 اولترا توسط lanzuk، افشاگر مشهور محصولات سامسونگ، منتشر شد.

گلکسی تب S8

بر اساس اطلاعات فاش‌شده، گلکسی تب S8 در نسخه‌های پایه‌ی ۱۱ اینچی، پلاس ۱۲.۴ اینچی و اولترای ۱۴.۶ اینچی به بازار عرضه خواهد شد. ظاهراً ناچ صفحه نمایش نسخه‌ی اولترا دو دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه را درون خود جای داده است. همچنین تصویری از بخش جلویی گلکسی S22 اولترا منتشر شده که با تصاویر افشاشده‌ی قبلی همخوانی داشته و عرضه‌ی آن در رنگ قرمز را تایید می‌کند.

تصاویر فاش‌شده‌ی جدید توسط lanzuk، پنل پشتی یکی دیگر از نسخه‌های گلکسی S22 را نیز به نمایش گذاشته‌اند اما دقیقاً مشخص نیست که این پنل متعلق به نسخه‌ی پایه بوده و یا پنل نسخه‌ی پلاس است چرا که گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی هر دو گوشی از محفظه‌ی دوربین مشابه اشاره داشته‌اند. علاوه بر این موارد، تصویری از جعبه‌ی گلکسی S22 اولترا نیز منتشر شده که بر اساس گزارش‌های قبلی، شامل قلم هوشمند S Pen، کابل USB-C به USB-C و دستگاه اجکتور سیم‌کارت می‌شود.

گلکسی S22

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه قابلیت‌هایی را به پرچمداران جدید خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید